Πως χειρίζονται τα παιδιά προσχολική και πρώτης σχολικής ηλικίας την αιτιότητα για τη θρέψη και την ανάπτυξη των φυτών;


Βασιλεία Χρηστίδου (Vasilia Hristidou)
Βασιλεία Χατζηνικήτα (Vasilia Hatzinikita)
Abstract

Δεν διατίθεται περίληψη.

Article Details
  • Sezione
  • Επιστημονική αρθρογραφία & εκπαιδευτικές δράσεις
Downloads
I dati di download non sono ancora disponibili.
Riferimenti bibliografici
Andersson Β., (1986), The experiential gestalt of causation: a common core to pupils' preconceptions in science, European Journal of Science Education, 8, 2, σελ. 155-171.
Anderson C, Sheldon T., Dubay J., (1990), The effect of instruction on college non majors' conceptions of respiration and photosynthesis, Journal of Research in Science teaching, 27, 8, σελ. 761-776.
Barker Μ. Α., Carr Μ., (1989a), Teaching and learning about photosynthesis. Part 1: An assessment in terms of students' prior knowledge, International Journal of Science Education, 11, 1, σελ. 49-56.
Barker Μ. Α., Carr Μ., (1989β), Teaching and learning about photosynthesis. Part 2: A generative learning strategy, International Journal of Science Education, 11, 2, σελ. 141-152.
Bell B., (1985), Students' ideas about plant nutrition: what are they?, Journal of Biological Education, 19, 3, σελ. 213-218.
Berzonsky M., (1971), The role of familiarity in children's explanations of physical causality, Child Development, 42, σελ. 705-706.
Bullock M., Gelman R., Baillargeon R., (1982), The development of causal reasoning, στο Friedman W. J. (επ.), The Developmental Psychology of Time, New York: Academic Press.
Carey S., (1985), Conceptual Change in Childhood, Cambridge: The MIT Press.
Donaldson M. L., Elliot Α., (1990), Children's explanations, στο Grieve, R. & Hughes, Μ., (επ.), Understanding Children, Oxford: Blackwell Ltd.
Ζόγκζα Β., (1998), Η διαδικασία της φωτοσύνθεσης και η θρέψη των φυτών: βιωματικές νοητικές παραστάσεις των μαθητών γυμνασίου, Επιθεώρηση Φυσικης, 26, σελ. 70-77.
Halbwachs F., (1971), Causalité linéaire et causalité circulaire en physique, στο M. Bunge, F. Halbwachs, T. Kuhn, J. Piaget, L. Rosenfeld, Les théories de la causalité, Paris, P.U.F., σελ. 4447 & 51-52.
Hann K., Brosnan T., Ogborn J., (1992a), Working Paper 4: Expianation: a theoretical framework, London: Institute of Education, University of London.
Hann K., Brosnan T., Ogborn J., (1992β) Working Paper 5: Analysis of the data, London: Institute of Education, University of London.
Keil F., (1989), Concepts, Kinds and Cognitive Development, Cambridge: The MIT Press. Lakoff G., Johnson M., (1980), Metaphors we live by, Chicago: The University of Chicago Press.
Piaget J., (1927), La causalité physique chez l'enfant, Paris: Librairie F. Alcan.
Piaget J., (1929), The Child's Conception of the World, London: Routledge and Kegan Paul.
Rumelhard G., (1985), Quelques représentations à propos de la photosynthèse, Aster, 1, σελ. 3766.
Stavy R., Eisen Y., Yaakobi D., (1987), How students aged 13-15 understand photosynthesis, International Journal of Science Education, 9,1, σελ. 105-115.
Χατζηνικητα Β., (1995), Οι αναπαραστάσεις των μαθητών τον Δημοτικού για τις μεταβολές της ύλης. Είδη, αιτιακές σχέσεις και μηχανισμοί, Διδακτορική Διατριβή, Πάτρα, Πανεπιστήμιο Πατρών, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Χατζηνικητα Β., (1999), «Εμπόδια στόχοι» ως βάση για την ανάπτυξη διδακτικού υλικού: η περίπτωση της ανάπτυξης και της θρέψης των φυτών, στο: Πρακτικά του Ιου διεθνούς συνεδρίου για τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών, Λευκωσία: Παιδαγωγικό Ινστιτούτο-Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Κύπρου, σελ. 425-438.
Χατζηνικητα Β., Κουλαϊδής Β., Ζόγκζα Β., (1999), Αντιλήψεις μαθητών και «δυναμικά δίκτυα στόχων-εμποδίων» για τη θρέψη και την ανάπτυξη των φυτών, Παιδαγωγική Επιθεώρηση, 29, σελ. 209-231.
Χατζηνικητα Β., Κουλαϊδής Β. & Ραβάνης Κ. (1996). Ιδέες μαθητών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας για τον βρασμό του νερού. Ερευνώντας τον κόσμο τον παιδιού, (2), σελ. 106-116.