Περίληψη
Ένα απλό ερώτημα μας οδηγεί σε ένα γεγονός που περιέχει μια μεγάλη αγωνία: τι γίνεται όταν το εκπαιδευτικό υλικό σε ένα περιβάλλον ανοικτής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης έχει παλιώσει, αξιολογείται ως προβληματικό, έχει ξεπεράσει κατά πολύ το όριο ζωής του και όλοι ζητούν την αντικατάστασή του; Δημιουργείται έτσι ένα ζήτημα αξιοπιστίας, ακαδημαϊκής ποιότητας και επιστημονικής επάρκειας. Για το εκπαιδευτικό αυτό περιβάλλον το ζήτημα είναι θεμελιώδες και ζωτικό. Είναι θέμα επιβίωσης, θέμα ύπαρξης μέσα σε ένα κλίμα ανταγωνιστικότητας και σύγχρονων απαιτήσεων. Είναι ταυτόχρονα θέμα λειτουργίας και αξιοποίησης τεχνολογικών εργαλείων, τα οποία αποτελούν όχημα ανεκμετάλλευτων δυνατοτήτων.