Εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην προσχολική ηλικία: Μελέτη περίπτωσης αξιοποίησης των περιβαλλόντων Webex και e-Class την περίοδο της πανδημίας Covid-19.
Abstract
Η παρούσα έρευνα-δράση στοχεύει στη μελέτη εφαρμογή της χρήσης των νέων τεχνολογιών και της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης χρησιμοποιώντας τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες Cisco Webex και e-Class αλλά και να αξιολογηθεί η αποτελεσματικότητα της μαθησιακής διαδικασίας. Η έρευνα-δράση είχε διάρκεια 1 μήνα και τα συμπεράσματα ήταν θετικά ως προς την εφαρμογή της στην προσχολική εξΑΕ με στόχο την ενθάρρυνση των μαθητών στη χρήση των νέων ψηφιακών τεχνολογιών σε συνδυασμό με τα συμβατά μέσα διδασκαλίας. Τα ευρήματα έδειξαν ότι για να είναι θετικά τα αποτελέσματα πρέπει οι γονείς αφενός να έχουν διάθεση να αναμειχθούν στην εκπαιδετική διαδικασία και αφετέρου να γνωρίζουν επαρκώς υπολογιστές. Προϋποτίθεται βεβαίως και η επαρκής κατάκτηση του εκπαιδευτικού στις νέες ψηφιακές τεχνολογίες αλλά και η επιλογή της σωστής παιδαγωγικής προσέγγισης μέσω κατάλληλων εκπαιδευτικών τεχνικών και υλικού. Τέλος, για την επιτυχή ολοκλήρωση των εκπαιδευτικών δράσεων είναι απαραίτητη η συνεργασία του εκπαιδευτικού με τους γονείς καθώς και η υποστήριξή τους.
Article Details
- How to Cite
-
Τζήλου Γ. Θ., & Παπαδημητρίου Σ. (2021). Εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην προσχολική ηλικία: Μελέτη περίπτωσης αξιοποίησης των περιβαλλόντων Webex και e-Class την περίοδο της πανδημίας Covid-19. Open Education: The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology, 17(2), 6–22. https://doi.org/10.12681/jode.25412
- Issue
- Vol. 17 No. 2 (2021)
- Section
- Section 1
Copyright Notice
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution Non-Commercial License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online (preferably in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work.