Ο θεσμός του Εκπροσώπου Περιοχής της Ένωσης Φοιτητών του Ανοικτού Πανεπιστημίου του Ηνωμένου Βασιλείου. Ο Εκπρόσωπος της Ένωσης Φοιτητών της περιοχής της ηπειρωτικής Ευρώπης (2018-2020), Μιχάλης Κασούτας, μιλά για την πορεία και την εμπειρία του στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο του Ηνωμένου Βασιλείου
Abstract
Mε αφορμή την πρόσφατη ανακοίνωση για την κατάταξη του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) στην 8η θέση της παγκόσμιας κατάταξης των αμιγώς Ανοικτών Πανεπιστημίων, και στην 5η θέση μεταξύ των Ευρωπαϊκών Ανοικτών Πανεπιστημίων, προσβλέποντας στη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης στο ΕΑΠ, κρίθηκε ενδιαφέρουσα και σημαντική η μελέτη καλών πρακτικών άλλων Ανοικτών Πανεπιστημίων. Στο πλαίσιο αυτό, η συνέντευξη με έναν απόφοιτο του Ανοικτού Πανεπιστημίου του Ηνωμένου Βασιλείου (OU/UK), ο οποίος αποτέλεσε και για αρκετά χρόνια τον Εκπρόσωπο της Ένωσης Φοιτητών του για την περιοχή της ηπειρωτικής Ευρώπης, έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον σε πολλά και διαφορετικά επίπεδα. Τόσο ως μαρτυρία ενός αποφοίτου του OU/UK για την πορεία και την εμπειρία του στο Πανεπιστήμιο, όσο και ως μαρτυρία ενός εκπροσώπου των φοιτητών του, όπου παρουσιάζει τις αγωνίες και τους αγώνες τους για τη θεσμική διαχείριση τους από το ίδιο το Ίδρυμα.
Οι εξ αποστάσεως σπουδές σε ένα Ανοικτό Πανεπιστήμιο είναι μια απαιτητική διαδικασία, με πολλές ιδιαιτερότητες με τις οποίες πρέπει να εξοικειωθούν οι φοιτητές/τριες προκειμένου η συμμετοχή τους να είναι ποιοτική και αποτελεσματική.
Το Open University του Ηνωμένου Βασιλείου (ΟU/UK), για να υποστηρίξει τους/τις φοιτητές/τριες στη μαθησιακή διαδικασία μεταξύ άλλων διατηρεί τη φοιτητική ένωση η οποία μεταξύ άλλων έχει και τον ρόλο της εκπροσώπησης των φοιτητών ηπειρωτικής Ευρώπης.
Article Details
- How to Cite
-
Μανούσου Ε., & Κασούτας Μ. (2022). Ο θεσμός του Εκπροσώπου Περιοχής της Ένωσης Φοιτητών του Ανοικτού Πανεπιστημίου του Ηνωμένου Βασιλείου. : Ο Εκπρόσωπος της Ένωσης Φοιτητών της περιοχής της ηπειρωτικής Ευρώπης (2018-2020), Μιχάλης Κασούτας, μιλά για την πορεία και την εμπειρία του στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο του Ηνωμένου Βασιλείου. Open Education: The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology, 18(1), 316–325. https://doi.org/10.12681/jode.29861
- Section
- Section 2
Copyright Notice
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution Non-Commercial License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online (preferably in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work.