Vol. 16 Núm. 2 (2020)
Editorial
Editorial
Αντώνης Λιοναράκης, Γκέλη Μανούσου, Τόνια Χαρτοφύλακα, Σοφία Παπαδημητρίου, Σύλβη Ιωακειμίδου
Μέρος πρώτο / Section 1
Η συμβολή της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης στην εξ αποστάσεως Σχολική Εκπαίδευση
Sofia Theodor Papadimitriou
Διαδραστική απόσταση: Μια συστηματική επισκόπηση
Σοφία Χαλκίδου, Αλεξάνδρα-Άννα Γασπαρινάτου
Εξ αποστάσεως μουσειακή εκπαίδευση στην προσχολική αγωγή. Έρευνα Δράσης: Η δημιουργία ενός εικονικού μουσείου στο νηπιαγωγείο; Distance Museum Education in pre-school education. Action Research: The creation of a virtual museum in pre-school.
Όλγα (Olga) Μουρατίδου (Mouratidou), Ευαγγελία (Evangelia) Μανούσου (Manousou)
Η επιμόρφωση ως παράγοντας επαγγελματικής και προσωπικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών: Η περίπτωση του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης
Δημητρία Θεοδωρίτση, Σοφία Σάββα Καλογρίδη
Εξ αποστάσεως συμβουλευτική και κινητοποίηση μέσω βίντεο-παρεμβάσεων στο πεδίο Οικονομίας και Διοίκησης
Στέφανος Ιωσήφ Αρμακόλας, Ελένη Καρφάκη