Vol. 6 Núm. 1,2 (2010)
Editorial
Μέρος πρώτο / Section 1
Πιλοτική επιμόρφωση καθηγητών-συμβούλων (ΣΕΠ): μια μελέτη περίπτωσης στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Σοφία Παπαδημητρίου, Αντώνης Λιοναράκης
Επικοινωνία Καθηγητή –Συμβούλου και φοιτητών στις Σπουδές από απόσταση: Απόψεις φοιτητών στο πλαίσιο της Θ.Ε.ΕΚΠ65 του Ε.Α.Π.
Χρυσούλα Ηλιάδου, Παναγιώτης Αναστασιάδης
Exploiting Television in Open and Distance Learning: The Case of Undergraduate Courses in Cultural Studies at the Hellenic Open University
Gerasimos Koustourakis, Ioanna Pefani, Chris Panagiotakopoulos
Αυτονομία στη μάθηση στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Στυλιανή Γιαγλή, Γεώργιος Γιαγλής, Μαρία Ι. Κουτσούμπα
Ο Ρόλος του Καθηγητή - Συμβούλου και η ανάπτυξη μηχανισμού υποστήριξής του στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Σοφία Θ. Παπαδημητρίου, Αντώνης Λιοναράκης
Μεταγνώση και μαθησιακή αυτονομία κατά την εκπόνηση γραπτών εργασιών
Μαρία Φαναρίτη, Αδαμαντία Σπανακά
Επίδραση της τηλεδιάσκεψης στη μαθησιακή διαδικασία του Ε.Α.Π. Απόψεις φοιτητών και ΣΕΠ των ΘΕ ΕΚΠ 65 –ΕΚΕ 50
Ευάγγελος Μηλιωρίτσας, Ειρήνη Γεωργιάδη
H Βελτιωτική Αξιολόγηση στην Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Αντώνης Λιοναράκης, Αδαμαντία Σπανακά