V. 19 N. 1 (2023): Open Education - The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology
Editorial
Άρθρα
Adult learners' perceptions about MOOC technologies in Adult Education
Dimitrios Sideris, Danai Vaikousi, Dimitrios Kalles
Εισαγωγή στην ποιοτική ανάλυση δεδομένων με το λογισμικό Taguette: Ζητήματα εγκυρότητας και αξιοπιστίας στην ποιοτική έρευνα
Αλέξιος Μπράιλας, Κωνσταντίνος Παπαχριστόπουλος, Έλενα Τράγου
Η διαδικασία εκπόνησης Διπλωματικών Εργασιών στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο: Μελέτη περίπτωσης Κλειστής Ομάδας του Facebook
Κωνσταντίνα Λούλου, Αδαμαντία Σπανακά
Σχολική εξ αποστάσεως δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα σε συνθήκες πανδημίας Covid-19. Διερεύνηση των δυσκολιών των εκπαιδευτικών και της αξιοποίησης ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία
Γεώργιος Κούρτης, Ηλίας Μαυροειδής, Βασιλική Ιωακειμίδου
Διερεύνηση των απόψεων των καταρτιζομένων των ΔΙΕΚ για την Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Σουλτάνα Στεφάνογλου, Στεργιανή Γκιαούρη
GDPR and education: an approach for e-learning in Greek schools
Aikaterini Daoultzoglou