V. 12 N. 2 (2016)
Editorial
Μέρος πρώτο / Section 1
Digital Student Conference Platform Implementation: The case study of the “Research Project” course
Vasileios Orfanakis, Stamatios Papadakis, Michail Kalogiannakis, Maria Ampartzaki, Kostas Vassilakis
Η συμπληρωματική εξ αποστάσεως εκπαίδευση στη νηπιακή ηλικία μέσα από το παράδειγμα μιας έρευνας δράσης στη μουσειακή αγωγή
M. Βέργου, Μαρία Κουτσούμπα, Χαράλαμπος Μουζάκης
Ο ρόλος του κατ’ οίκον επιβλέποντα στην εξ αποστάσεως πρωτοβάθμια εκπαίδευση της Αυστραλίας. Η περίπτωση του Κέντρου εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης της Βικτώρια
Βασιλική Κοντογεωργάκου, Ειρήνη Γεωργιάδη
Συμπληρωματική σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση με χρήση μαθησιακών αντικειμένων από το Πανελλήνιο Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων – Φωτόδεντρο
Ελευθερία Σκουλαρίδου, Ηλίας Μαυροειδής
Διερεύνηση συμπληρωματικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στο πλαίσιο ενισχυτικής διδασκαλίας μαθηματικών με την αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού
Νικόλαος Παπαφιλίππου, Θρασύβουλος Τσιάτσος, Ευαγγελία Μανούσου, Αντώνης Λιοναράκης
Social Media in Greek K-12 education: A research model that explores teachers’ behavioral intention
Babis Georgakainas, Panagiotis Zaharias
Η εξ αποστάσεως ομαδοσυνεργατική εκπαίδευση στο πλαίσιο ψηφιακών κοινοτήτων μάθησης ως μέσο ενίσχυσης της συναισθηματικής νοημοσύνης των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες
Παναγιώτα Σελίμη, Ειρήνη Στρούζα, Ιουλία Χατζηιωάννου
Η ένταξη προγραμμάτων e-tutoring στην ελληνική σχολική εκπαίδευση. Το Pierce e-tutoring online program. Αποτίμηση της λειτουργίας του
Σπυρίδων Δουκάκης, Γεωργία Μιχαλοπούλου