V. 16 N. 1 (2020)
Pubblicato: 2020-07-08
Editorial
Editorial
Αντώνης Λιοναράκης, Ευαγγελία Μανούσου, Αντωνία-Μαρία Χαρτοφύλακα, Σοφία Παπαδημητρίου, Βασιλική Ιωακειμίδου
Μέρος πρώτο / Section 1
Eξ αποστάσεως διδασκαλία μέσω τηλεδιάσκεψης: οι επιδράσεις των τεχνολογικών παραγόντων
Στέφανος Ιωσήφ Αρμακόλας, Xρήστος Παναγιωτακόπουλος
Οπτικοακουστική Μάθηση και Τηλεδιάσκεψη στην εξΑΕ
Αθανάσιος Κανελλόπουλος, Μαρία Ι. Κουτσούμπα, Ιωάννης Γκιόσος
Τα MOOCs ως Πολύπλοκο Σύστημα: Πρόταση Ενός Υβριδικού Μοντέλου Στηριζόμενο στην Αρχή της Διαθεματικότητας / ΜΟΟCs as a Complex System: Α proposal of a Hybrid Model Based on the Principle of Interdisciplinarity
Θεοδώρα Κουβαρά, Χριστόφορος Καραχρήστος, Θεοφάνης Ορφανουδάκης, Ηλίας Σταυρόπουλος
MOOCs και Ψηφιακές βιβλιοθήκες: επισκόπηση της σημερινής πραγματικότητας, προβληματισμοί & προοπτικές
Γιάννης Αθανάσιος Μυγδάνης, Άση Κονδυλίδου
The obstacles faced by distance learning students in achieving their autonomy. The case of the Hellenic Open University
MARIA PANAGIOTIS PANAGIOTOPOULOU, EYAGELIA NIKOLAOS MANOUSOU
Η εφαρμογή του μοντέλου της ανεστραμμένης τάξης (flipped Classroom) στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση: ο λόγος στους φοιτητές
Καρολίνα Ρακιτζή, Καφένια Μπότσογλου, Γιάννης Ρουσσάκης
Δημιουργία Πολυμορφικού Εκπαιδευτικού Περιβάλλοντος με τη μέθοδο της ΕξΑΕ στην ενότητα «Ερευνώ και Ανακαλύπτω» της Στ’ τάξης: «Αναπνευστικό σύστημα»
Αντώνης Νιανιούρης, Μιχαήλ Καλογιαννάκης
Ποιές είναι οι αντιλήψεις εκπαιδευτικών των γυμνασίων για τη χρήση της φορητής τεχνολογίας στις τάξεις;
Κλεοπάτρα Νικολοπούλου, Μανόλης Κουσλόγλου