Τεκμήριο διδασκαλίας της γαλλικής γλώσσας στην Πρέβεζα του 19ο υ αιώνα
Περίληψη
Το άρθρο περιελάμβανε σύντομη εισαγωγή και μεταγραφή οκτώ ιστοριών από χειρόγραφο που σώζεται στο οικογενειακό αρχείο της πρώτης εκ των συγγραφέων, εγγονής του Στυλιανού Γιαννατζή ή Παπαγεωργίου και κόρης του στρατηγού Αλέξανδρου Παπαγεωργίου, στον οποίον είχε περιέλθει το αρχείο του πατέρα του Στυλιανού. Τεκμήρια από αυτό το οικογενειακό αρχείο έχουν ήδη δημοσιευτεί,1 ενώ παράλληλα, κατόπιν αιτήματος των ΓΑΚ – Αρχείων Ν. Πρέβεζας και θετική ανταπόκριση εκ μέρους της κατόχου του αρχείου, μεγάλο τμήμα του πρωτότυπου υλικού ψηφιοποιήθηκε και απόκειται ψηφιακά και στην αρχειακή υπηρεσία του νομού.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Τζούρου Β., & Σκλαβενίτης Σ. (2019). Τεκμήριο διδασκαλίας της γαλλικής γλώσσας στην Πρέβεζα του 19ο υ αιώνα. Πρεβεζάνικα Χρονικά, (55-56), 187–194. https://doi.org/10.12681/prch.28258
- Ενότητα
- Κύρια άρθρα
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού 4.0.
Οι Συγγραφείς που δημοσιεύουν εργασίες τους σε αυτό το περιοδικό συμφωνούν στους παρακάτω όρους:
- Οι Συγγραφείς διατηρούν τα Πνευματικά Δικαιώματα και χορηγούν στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης ενώ ταυτόχρονα τα πνευματικά δικαιώματα της εργασίας προστατεύονται σύμφωνα με την Creative Commons Attribution License που επιτρέπει σε τρίτους - αποδέκτες της άδειας να χρησιμοποιούν την εργασία όπως θέλουν με την προϋπόθεση της διατήρησης των διατυπώσεων που προβλέπονται στην άδεια σχετικά με την αναφορά στον αρχικό δημιουργό και την αρχική δημοσίευση σε αυτό το περιοδικό.
- Οι Συγγραφείς μπορούν να συνάπτουν ξεχωριστές, και πρόσθετες συμβάσεις και συμφωνίες για την μη αποκλειστική διανομή της εργασίας όπως δημοσιεύτηκε στο περιοδικό αυτό (π.χ. κατάθεση σε ένα ακαδημαϊκό καταθετήριο ή δημοσίευση σε ένα βιβλίο), με την προϋπόθεση της αναγνώρισης και την αναφοράς της πρώτης δημοσίευσης σε αυτό το περιοδικό.
- Το περιοδικό επιτρέπει και ενθαρρύνει τους Συγγραφείς να καταθέτουν τις εργασίες τους μέσω διαδικτύου (π.χ. σε ένα ακαδημαϊκό καταθετήριο ή στους προσωπικές τους ιστοσελίδες) πριν και μετά από τις διαδικασίες της δημοσίευσης, καθώς αυτό μπορεί να οδηγήσει σε παραγωγική ανταλλαγή ιδεών και σκέψεων καθώς επίσης και σε γρηγορότερη και μεγαλύτερη χρήση και ευρετηρίαση της δημοσιευμένης εργασίας (See The Effect of Open Access).