Ένα πρόγραμμα γνωσιακής-συμπεριφοριστικής παρέμβασης για την ενίσχυση της αυτοαποτελεσματικότητας σε παιδιά με προβλήματα μάθησης στο σχολείο


Δημοσιευμένα: Oct 15, 2020
Λέξεις-κλειδιά:
Τεχνικές γνωσιακής-συμπεριφοριστικής παρέμβασης αυτοκαθοδήγηση αυτοαποτελεσματικότητα
Χρυσούλα Καρμπά-Σχοινά
Μαρία Ζαφειροπούλου
Περίληψη
Η ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ PDF
Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • ΕΜΠΕΙΡΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Τα περισσότερο διαβασμένα άρθρα του ίδιου συγγραφέα(s)