Vol. 18 No. 2 (2011)
RESEARCH PAPERS
Secrets and disclosures: How young children handle secrets
Λήδα Αναγνωστάκη, Αθανασία Παπαθανασίου
Probing the relation between Theory of Mind and Epistemic Beliefs
Νατάσσα Κυριακοπούλου, Στέλλα Βοσνιάδου
Secondary teachers’ beliefs about the educational uses of information and communication technologies: Gender issues
Ιωάννα Βεκύρη, Παρασκευή Σχορετσανίτου
16-PF Personality Characteristics of Greek Preschool Educators
Χριστίνα Ι. Ρούση - Βέργου, Μαρία Ζαφειροπούλου
Factor Structure and Psychometric Properties of the Penn State Worry Questionnaire (PSWQ) in the Greek Population
Δέσποινα Λιάλιου, Γεράσιμος Μεσίρης, Αικατερίνη - Αθανασία Ραμαντάνη, Ιωάννης Τσαούσης