Τόμ. 18 Αρ. 2 (2011)
ΕΜΠΕΙΡΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
Μυστικά και εκμυστηρεύσεις: Πώς τα μικρά παιδιά χειρίζονται τα μυστικά
Λήδα Αναγνωστάκη, Αθανασία Παπαθανασίου
Διερευνώντας τις σχέσεις ανάμεσα στη Θεωρία του Νου και στις Επιστημικές Πεποιθήσεις
Νατάσσα Κυριακοπούλου, Στέλλα Βοσνιάδου
Aντιλήψεις εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας για την αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας στην εκπαίδευση: Έμφυλες διαστάσεις
Ιωάννα Βεκύρη, Παρασκευή Σχορετσανίτου
Χαρακτηριστικά της προσωπικότητας της Ελληνίδας νηπιαγωγού βάσει του Ερωτηματολογίου των 16 Παραγόντων του Cattell
Χριστίνα Ι. Ρούση - Βέργου, Μαρία Ζαφειροπούλου
Η Αξιολόγηση της Παραγοντικής Δομής και των Ψυχομετρικών Χαρακτηριστικών του Penn State Worry Questionnaire (PSWQ) στον Ελληνικό Πληθυσμό
Δέσποινα Λιάλιου, Γεράσιμος Μεσίρης, Αικατερίνη - Αθανασία Ραμαντάνη, Ιωάννης Τσαούσης