• Αρχική
  • Σχετικά
  • Ιστoρικό
  • Τρέχον
  • Αρχεία
  • Υποβολές
  • Ανακοινώσεις
  • Εγγραφή
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Αρχεία
  3. Τόμ. 17 Αρ. 3 (2010)
Τόμ. 17 Αρ. 3 (2010)

Δημοσιευμένα: 15-10-2020

ΕΙΔΙΚΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ

Λέξεις και πράξεις: Μια ψυχολογική οπτική στην ενεργό φύση της μάθησης και της κατανόησης στην ανώτατη εκπαίδευση

Hazel Francis

231-242

PDF (English)
Εννοιολογώντας τις εμπειρίες κατανόησης φοιτητών ιατρικής

Max Scheja, Anna Bonnevier

243-258

PDF (English)
Η λειτουργία της φαντασίας στη μάθηση: θεωρία και δεδομένα μελέτης περίπτωσης τριτοετών φοιτητών στις Νευροεπιστήμες

David B. Hay

259-288

PDF (English)
Ο ρόλος της γλώσσας στη συγκρότηση και έκφραση της προσωπικής ακαδημαϊκής κατανόησης

Lennart Svensson

289-306

PDF (English)
ΣΧΟΛΙΟ

Striving for a thorough understanding of the discipline: A commentary on the first four papers

Noel Entwistle

307-312

PDF (English)

  • Ελληνικά
    • English
    • ελληνικά
Πληροφορίες
    Για Αναγνώστες Για Συγγραφείς Για Υπεύθυνους βιβλιοθηκών
  • Διαδικτυακό ISSN: 2732-6640
  • ISSN εντύπου: 1106-5737
Υποβολή εργασίας
    Υποβολή εργασίας
Social Media