Τόμ. 16 Αρ. 4 (2009)
ΕΙΔΙΚΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ
"Δυνητικοί" εαυτοί κατά τη μέση εφηβεία: Η σχέση τους με τη σχολική επίδοση και ο ρόλος ποικίλων δημογραφικών παραγόντων
Αγγελική Λεονταρή, Ελευθερία Γωνίδα, Βασίλης Γιαλαμάς
Προαγωγή της ψυχικής ευεξίας στη σχολική κοινότητα: Εφαρμογή παρεμβατικού προγράμματος σε επίπεδο συστήματος
Χρυσή Χατζηχρήστου, Παναγιώτα Δημητροπούλου, Κωνσταντίνα Λυκιτσάκου, Αικατερίνη Λαμπροπούλου
Επιπολιτισμός και προσαρμογή μεταναστών εφήβων στο σχολικό πλαίσιο
Βασίλης Παυλόπουλος, Μαρίνα Ντάλλα, Σπυριδούλα Καλογήρου, Ράνια Θεοδώρου, Δανάη Μαρκούση, Φρόσω Μόττη - Στεφανίδη
Γνώση, στάση και εκτίμηση της αποτελεσματικότητας στη γραπτή έκφραση μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες
Ιωάννης Κ. Δημάκος, Μαργαρίτα Χέλμη
Χαρισματικοί μαθητές και Μαθησιακές Δυσκολίες στη σχολική κοινότητα: Διαφορετικές ανάγκες και δυσκολίες
Αικατερίνη Γκαρή, Χριστίνα Τσιγκρή