Τόμ. 11 Αρ. 3 (2004)
ΕΜΠΕΙΡΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
Επιδράσεις θυμικών και γνωστικών παραγόντων στον έλεγχο της δράσης
Γεωργία Παπαντωνίου, Αναστασία Ευκλείδη
Η επίδραση της σκηνής στην αναγνώριση αντικειμένων της: Πώς ερμηνεύεται αυτή;
Αικατερίνη Σουσαμίδου-Καραμπέρη, Λοίζος Ν. Λοΐζου
Η συμβολή της φωνολογικής βραχύχρονης μνήμης στην απόκτηση λεξιλογίου
Ελβίρα Μασούρα, Susan E. Gathercole, Ζωή Μπαμπλέκου
Development of a questionnaire to measure physical education teachers' representations on instruction
Marina I. Salvara, Edit N. Biro
Η αντίληψη συναισθημάτων ως γνωστική λειτουργία: Εγκυρότητα και κλινική εφαρμογή συστοιχίας νευροψυχολογικών δοκιμασιών σε υγιείς και ασθενείς με εγκεφαλική βλάβη
Καλλιόπη Χίου, Αργυρώ Βάγια, Ελένη Χαριτίδου, Δημήτρης Καρακώστας, Μαρία-Ελένη Κοσμίδου
Ανάλυση παραγόντων για Ελληνικό WISC-III: Τομείς γνωστικής ανάπτυξης
Νικόλαος Δ. Γιαννίτσας, Κωνσταντίνος Μυλωνάς