When Grigorios Xenopoulos signs the screenplay of Stella Violanti (1931)
Abstract
Article Details
- How to Cite
-
Αγάθος Θ. (2014). When Grigorios Xenopoulos signs the screenplay of Stella Violanti (1931). Comparison, 24, 43–50. https://doi.org/10.12681/comparison.15
- Issue
- Vol. 24 (2014)
- Section
- Articles
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution Non-Commercial License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (preferably in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).
Downloads
References
Γρηγόριος Ξενόπουλος,Άπαντα, τόμ. XI, Αθήνα, Μπίρης, 1972
Mario Vitti,Ιστορία της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, Αθήνα,Οδυσσέας, 2003.
Roderick Beaton, Εισαγωγή στη Νεότερη Ελληνική Λογοτεχνία,μτφρ. Ευαγγελία Ζούργου /Μαριάννα Σπανάκη, Αθήνα, Νεφέλη, 1996.
Γρηγόριος Ξενόπουλος, Η ζωή μου σαν μυθιστόρημα»,Άπαντα, τόμ. Α ́
Κωστής Παλαμάς,Άπαντα,τόμ. 5, Αθήνα, Μπίρης, [1957]
Κωστής Παλαμάς, «Γρηγόριος Ξενόπουλος»,Άπαντα, τόμ. 6
Ανδρέας Μ. Ανδρεάδης, «Το σύγχρονον ελληνικόν θέατρον»,
Νέα Εστία, τχ. 22-24 (15 Δεκ. 1927)
Mario Vitti,Ιστορία της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
Χαρά Μπακονικόλα, «Τα ασαφή όρια της ταξικής συνείδησης στο θέατρο του Ξενόπουλου(δύο αντίρροποι ερωτικοί μύθοι)», στο Γιώργος Π. Πεφάνης (επιμ.),Nulla dies sine linea.Προσεγγίσεις στο έργο του Γρηγορίου Ξενόπουλου,Αθήνα, Ίδρυμα Κώστα και Ελένης Ουράνη, 2007
Henri Tonnet,Ιστορία του ελληνικού μυθιστορήματος, μτφρ. Μαρίνα Καραμάνου, Αθήνα, Πατάκης, 2001
Στέλλα Βατούγιου, «Ο Ξενόπουλος και ο κινηματογράφος», Πρακτικά Συνεδρίου. Γρηγόριος Ξενόπουλος. 50 χρόνια μετά. Συμβολή στην έρευνα του έργου του, Ζάκυνθος, Πλατυφόρος, 2005.
Καρ. Μητσάκης, «Γρηγόριος Ξενόπουλος: από τον ‘Έρωτα εσταυρωμένο” στη‘Στέλλα Βιολάντη”. Ο μεταπλασμός ενός λογο
τεχνικού έργου»,Περίπλους, τχ. 30-31
Ελεύθερον Βήμα, 25.4.1931
Ελεύθερον Βήμα, 26.4.1931
Γιάννης Σολδάτος,Ιστορία του ελληνικού κινηματογράφου. 1900
1967, τόμ. 1, Αθήνα, Αιγόκερως,2002
«Ο κ. Ξενόπουλος διά την Στέλλα Βιολάντη»,Ακρόπολις, 2.5.1931
Γρηγόριος Ξενόπουλος, «Το δεκαπενθήμερον. Περί τα γεγονότα και τα ζητήματα. Αθανάσιος Μαρίκος»,Νέα Εστία, τχ. 122 (15 Ιαν. 1932)
Παύλος Νιρβάνας, «Από την ζωήν και από την τέχνην. Ελληνικός κινηματογράφος»,Νέα Εστία, τχ. 106 (15 Μαΐου 1931)
«Ο κινηματογράφος, “Στέλλα Βιολάντη”»,Έθνος, 28.4.1931
Οι ντόπιες ταινίες, “Στέλλα Βιολάντη”,Η Ελληνική, 30.4.1931
Γ. Μ., «Στέλλα Βιολάντη»,Το Παρλάν, τχ.2 (9 Μαΐου 1931)
Δαφνής, «Για την καλύτερη αύριο της ελληνικής παραγωγής. Το ελληνικό φιλμ»,Κινηματογραφικός Αστήρ, τχ. 22 (18 Οκτ. 1931)
Aγλαΐα Μητροπούλου,Ελληνικός κινηματογράφος, Αθήνα, Παπαζήσης, 2006