Educational scenarios enactment under the “Partnerships for Science Education – PAFSE” project
Abstract
Educational scenarios enactment under the “Partnerships for Science Education – PAFSE” project
Article Details
- Zitationsvorschlag
-
Mikropoulos, T. (2023). Educational scenarios enactment under the “Partnerships for Science Education – PAFSE” project. Θέματα Επιστημών Αγωγής, 2(1), 105–105. https://doi.org/10.12681/thea.34243
- Ausgabe
- Bd. 2 Nr. 1 (2023)
- Rubrik
- Θέματα Επετηρίδας
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης. Άρθρα που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).
Downloads
Keine Nutzungsdaten vorhanden.