Διερεύνηση των αντιλήψεων μαθητών Δ.Ε. σχετικά με την έννοια της Βιώσιμης Ανάπτυξης και κατά πόσο τα φυτά μπορούν να συμβάλλουν στην επίτευξη των στόχων αυτής
Abstract
Από το 1987 που ορίστηκε πρώτη φορά η έννοια της Βιώσιμης Ανάπτυξης έως σήμερα, έχει διατηρηθεί στο διεθνές προσκήνιο και έχει ευρεία αποδοχή. Τις τελευταίες δεκαετίες ενσωματώνεται και στην εκπαίδευση ως μέσο επίτευξης ενός βιώσιμου μέλλοντος. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθούν οι απόψεις μαθητών 16-17 ετών σχετικά με την Βιώσιμη Ανάπτυξη και τη συμβολή των φυτών σε αυτήν. Για τη συλλογή ποιοτικών και ποσοτικών δεδομένων χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η πλειοψηφία των μαθητών αδυνατεί να ορίσει τη Βιώσιμη Ανάπτυξη. Ως προς τα φυτά θεωρούν ότι συμβάλλουν θετικά στη Βιώσιμη Ανάπτυξη.
Article Details
- How to Cite
-
Ντρίνια Α., Αμπράζης Α., & Παπαδοπούλου Π. (2022). Διερεύνηση των αντιλήψεων μαθητών Δ.Ε. σχετικά με την έννοια της Βιώσιμης Ανάπτυξης και κατά πόσο τα φυτά μπορούν να συμβάλλουν στην επίτευξη των στόχων αυτής. Research in Science & Technology Education, 2(2). https://doi.org/10.12681/riste.30662
- Section
- Research Article
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a CC-BY-NC-SA that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.