Η μελέτη των εικόνων με υπογραφή του Εμμανουήλ Λαμπάρδου στο Μουσείο Μπενάκη με τη συμβολή της τεχνικής εξέτασης


Δημοσιευμένα: Νοε 23, 2011
Λέξεις-κλειδιά:
Μεταβυζαντινή περίοδος 17ος αιώνας κρητική ζωγραφική φυσικοχημική ανάλυση ζωγράφος Εμμανουήλ Λαμπάρδος ο πρεσβύτερος ζωγράφος Εμμανουήλ Λαμπάρδος ο νεότερος Μουσείο Μπενάκη Αθήνα
Αναστασία ΔΡΑΝΔΑΚΗ
Λένα ΒΡΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αλεξάνδρα ΚΑΛΛΙΓΑ
Περίληψη

Με αφορμή την ενυπόγραφη εικόνα της Γλυκοφιλούσας του Μουσείου Μπενάκη επανεξετάζονται άλλες τέσσερις εικόνες της ίδιας συλλογής με την ίδια υπογραφή ζωγράφου, του Εμμανουήλ Λαμπάρδου. Σκοπός της εξέτασης είναι να διευκρινιστεί σε ποιόν από τους δύο συνώνυμους και συγγενείς καλλιτέχνες αποδίδεται καθένα από τα έργα. Στο πρώτο μέρος της μελέτης γίνεται σύντομη εικονογραφική και τεχνοτροπική ανάλυση των έργων και επιχειρείται απόδοση των έργων στους ζωγράφους με τα στοιχεία αυτά. Στο δεύτερο μέρος παρατίθενται τα πορίσματα της φυσικοχημικής τους ανάλυσης που επιβεβαιώνουν τις αποδόσεις των έργων.

 

 

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Άρθρα
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.