Βιβλιοπαρουσίαση: Karl Aubrey & Alison Riley (2024). "Κατανοώντας και αξιοποιώντας παιδαγωγικές θεωρίες". Τζιόλα.
Περίληψη
Οι συγγραφείς Karl Aubrey & Alison Riley του βιβλίου "Κατανοώντας και αξιοποιώντας παιδαγωγικές θεωρίες" με σαφήνεια, επιχειρήματα και παραδείγματα μας εισάγουν στη χρονολογική παρουσίαση επώνυμων στοχαστών του τελευταίου αιώνα, με θεματικές για την πρώιμη/προσχολική, Α/θμια, Β/θμια, Γ/θμια και την εκπαίδευση ενηλίκων. Το βιβλίο απευθύνεται στο αναγνωστικό κοινό που ενδιαφέρεται για την τυπική ή την άτυπη εκπαίδευση και τη μάθηση, για την έρευνα, την κριτική και συνθετική σκέψη. Οι παιδαγωγικές θεωρίες και οι σχολές σκέψης για τον συμπεριφορισμό, τον κονστρουκτιβισμό, την ανθρωπιστική σχολή παρουσιάζονται δομημένα και μεθοδικά μέσω των διανοητών και οραματιστών τους, όπως ενδεικτικά σημειώνουμε των Ivan Pavlov, John Watson, B.F.Skinner, John Dewey, Jean Piaget, Jerome Bruner, Lev Vygotsky, Carl Rogers, Abraham Maslow, A.S.Neil, Paulo Freire, Carol Dweck.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Βαμβακίδου Ι. (2024). Βιβλιοπαρουσίαση: Karl Aubrey & Alison Riley (2024). "Κατανοώντας και αξιοποιώντας παιδαγωγικές θεωρίες". Τζιόλα. Διάλογοι! Θεωρία και πράξη στις επιστήμες αγωγής και εκπαίδευσης, 10, 275–277. https://doi.org/10.12681/dial.39275
- Τεύχος
- Τόμ. 10 (2024)
- Ενότητα
- Ανταποκρίσεις και Παρουσιάσεις
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στο Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες Αγωγής και Εκπαίδευσης διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης. Άρθρα που δημοσιεύονται στο Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες της Αγωγής και Εκπαίδευσης διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στον/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).
To Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης διατηρούν το δικαίωμα να δημοσιεύουν, να αναπαραγάγουν, να παρουσιάζουν στο κοινό, να διανέμουν και να χρησιμοποιούν άρθρα που δημοσιεύονται στο Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες Αγωγής και Εκπαίδευσης σε οποιοδήποτε μέσο και μορφή είτε μεμονωμένα είτε ως μέρη συλλογικών έργων, για όλο το χρόνο διάρκειας προστασίας της πνευματικής ιδιοκτησίας και για όλες τις χώρες του κόσμου.
Αυτό περιλαμβάνει ενδεικτικά, και όχι αποκλειστικά, το δικαίωμα δημοσίευσης των άρθρων σε τεύχη του περιοδικού Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες Αγωγής και Εκπαίδευσης, αναπαραγωγής και διανομής μεμονωμένων αντιγράφων των άρθρων, αναπαραγωγής ολόκληρων των άρθρων σε άλλη έκδοση του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης και αναπαραγωγής και διανομής των άρθρων ή περίληψης αυτών με χρήση πληροφορικού συστήματος αποθετηρίου.