Το περιοδικό Διάλογοι! Θεωρία και Πράξη στις Επιστήμες Αγωγής και Εκπαίδευσης σκοπό έχει να προβάλει την επιστημονική έρευνα που καλύπτει όλες τις γνωστικές περιοχές για την προσχολική και σχολική αγωγή και εκπαίδευση σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, δίνοντας έμφαση σε πρωτότυπες μελέτες που συνδέουν την εκπαιδευτική πράξη με την έρευνα, την καινοτομία και την αλλαγή στην εκπαίδευση.
Τρέχον τεύχος
Τόμ. 10 (2024)
Επιστημονική Αρθογραφία
Η συμβολή της έρευνας δράσης στην εφαρμογή της συνεργατικής μάθησης σε μια τάξη προσχολικής εκπαίδευσης
Ελένη Νικολουδάκη, Δημήτρης Αλεξάκης
Η παιδική ηλικία και η εντατική μητρότητα στον κινηματογράφο της επισφάλειας: Η ταινία 'The Florida Project'
Ιωάννα Μπίμπου, Δημήτρης Παπαδόπουλος, Φωτεινή Κουγιουμουτζάκη
Το θέατρο ως εκπαίδευση – το θεατροπαιδαγωγικό εργαστήρι ως πολιτική δράση
Νάσια (Αθανασία) Χολέβα
Νέοι ερευνητές
Ομαλή μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό Σχολείο: Αντιλήψεις γονέων, νηπιαγωγών και δασκάλων
Δημήτριος Δημοσθενίδης , Ευθυμία Πεντέρη
Ο αντιλαμβανόμενος ρόλος των εκπαιδευτικών στην προαγωγή της ψυχικής υγείας των μαθητών/τριών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης: Αναζήτηση υποστήριξης και τεχνική συμβουλευτική
Πασχαλίνα Χριστίδου, Βασιλική Ανθοπούλου, Λητώ Ελένη Μιχαλοπούλου
Μέτρηση της αυτοαποτελεσματικότητας των διευθυντών/ντριών στη συμπεριληπτική ηγεσία
Ξανθούλα Τσιολπίδου, Εμμανουήλ Κουτούζης
Θέματα γλωσσικής πολιτικής στο Oλλανδικό κοινοτικό σχολείο στην Αθήνα
Αριστέα Ηλιοπούλου, Χριστίνα Μαλιγκούδη, Βίκυ Κάντζου, Γιώργος Ανδρουλάκης
Παρουσιάσεις καινοτόμων προγραμμάτων
Το παιχνίδι ρόλων και οι επιδράσεις του σε μάθημα προγραμματισμού υπολογιστών πρώτου εξαμήνου
Νικόλαος Σπανουδάκης, Ευαγγελία Κρασαδάκη