Book review: Grigoriadis, A., Tsitiridou-Evangelou, M., & Krousorati, A. (2023). "Family learning environment: Theoretical approaches, quality measurement and good practices". Sophia.


Georgios Manolitsis
https://orcid.org/0000-0002-2117-2384
Abstract

Το βιβλίο "Οικογενειακό μαθησιακό περιβάλλον: Θεωρητικές προσεγγίσεις, μέτρηση ποιότητας και καλές πρακτικές" αποτελεί μία ολοκληρωμένη πρόταση προσέγγισης της έννοιας του οικογενειακού μαθησιακού περιβάλλοντος (home learning environment). Μέσα από θεωρητικές και ερευνητικές προσεγγίσεις αναδεικνύεται η καίρια αξία και η σπουδαιότητά του για την ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών, ενώ ταυτόχρονα προτείνονται πρακτικοί τρόποι υποστήριξης και ενδυνάμωσής του. Μέσα στην παρούσα βιβλιοπαρουσίαση παρατίθενται συνοπτικά οι διαστάσεις με τις οποίες εμπλέκεται το βιβλίο για την μελέτη του οικογενειακού μαθησιακού περιβάλλοντος σε καθένα από τα εννέα κεφάλαιά του καθώς και την πρόταση των συγγραφέων για μία νέα προσέγγιση του ζητήματος αυτού, την οποία αποκαλούν ως  "Οικογενειακό Μαθησιακό Οικοσύστημα".

Article Details
  • Section
  • Correspondence and Presentations
Downloads
Download data is not yet available.