Διά ζώσης και εξ αποστάσεως θεατροπαιδαγωγικές παρεμβάσεις σε δίγλωσσους μαθητικούς πληθυσμούς: εφαρμογή μεικτής μεθοδολογίας για τον αναγνωστικό εγγραμματισμό και τη διαχείριση των μαθησιακών δυσκολιών

Δημοσιευμένα:
дек. 28, 2024
Λέξεις-κλειδιά:
θεατροπαιδαγωγική μέθοδος θέατρο στην εκπαίδευση διδακτική της ανάγνωσης διγλωσσία εξ αποστάσεως εκπαίδευση μαθησιακές δυσκολίες
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Μαστροθανάσης Κ. (2024). Διά ζώσης και εξ αποστάσεως θεατροπαιδαγωγικές παρεμβάσεις σε δίγλωσσους μαθητικούς πληθυσμούς: εφαρμογή μεικτής μεθοδολογίας για τον αναγνωστικό εγγραμματισμό και τη διαχείριση των μαθησιακών δυσκολιών. Εκπαίδευση & Θέατρο, 25, 88–89. https://doi.org/10.12681/edth.37085
- Ενότητα
- Περιλήψεις διδακτορικών διατριβών
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.