Οι απόπειρες για την καθιέρωση του εκπαιδευτικού δράματος στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην Κίνα


Δημοσιευμένα: Nov 20, 2022
Λέξεις-κλειδιά:
εκπαιδευτικό δράμα σχολικό πρόγραμμα σπουδών υποχρεωτικό μάθημα ολοκληρωμένη καλλιτεχνική εκπαίδευση
Miao Bin
Περίληψη

Το εκπαιδευτικό δράμα αναπτύσσεται ταχύτατα τα τελευταία χρόνια στην Κίνα και η αξία του έχει αναγνωριστεί από σχολεία, γονείς και εκπαιδευτικές αρχές. Ωστόσο, εξακολουθεί να είναι δύσκολο να περιληφθεί στα προγράμματα σπουδών των σχολείων
για διάφορους λόγους, όπως οι αντιλήψεις των διευθυντών, η έλλειψη ειδικευμένων εκπαιδευτικών κτλ. Στο παρόν άρθρο περιγράφω τις απόπειρές μου ως θεατροπαιδαγωγού για την αλλαγή της κατάστασης. Εκθέτω τα πρώτα θετικά αποτελέσματα αυτής της προσπάθειας, η οποία οδήγησε στο να γίνει για πρώτη φορά το εκπαιδευτικό δράμα υποχρεωτικό μάθημα για όλους τους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου του σχολικού συγκροτήματος Tianfu No.7 High School και να αποκτήσει ηγετικό ρόλο έναντι των άλλων καλλιτεχνικών μαθημάτων, συμπεριλαμβανομένης της μουσικής, των εικαστικών τεχνών και του χορού, στην προσπάθεια οικοδόμησης μιας ολοκληρωμένης καλλιτεχνικής εκπαίδευσης. Οι πρακτικές αυτές θεωρώ ότι μπορεί να λειτουργήσουν ως χρήσιμο παράδειγμα για τα σχολεία που είναι πρόθυμα να συμπεριλάβουν το εκπαιδευτικό δράμα στο σχολικό πρόγραμμα, τόσο στην Κίνα όσο και αλλού.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Περιγραφές - παρουσιάσεις καινοτόμων προγραμμάτων
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Βιογραφικό Συγγραφέα
Miao Bin

Ο Miao Bin είναι υποψήφιος διδάκτωρ θεατροπαιδα­γωγικής στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπι­στημίου Πελοποννήσου, απόφοιτος του ΠΜΣ Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Παραστατικές Τέχνες στην Εκπαίδευση και τη Διά Βίου Μάθηση του ίδιου Τμήμα­τος, θεατροπαιδαγωγός και επικεφαλής της Καλλιτεχνι­κής Εκπαίδευσης του Δημοτικού Σχολείου του Σχολι­κού Συγκροτήματος Tianfu No.7 High School στην πόλη Τσενγκντού (Chengdu) της Κίνας. Είναι μέλος του IDEA (International Drama/Theatre & Education Association) και μέλος του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Υπήρξε ο πρώτος εξειδικευμένος δάσκαλος εκπαιδευτικού δράματος στα δημοτικά σχολεία της πό­λης Τσενγκντού, που ενέταξε το εκπαιδευτικό δράμα ως υποχρεωτικό μάθημα στο σχολικό πρόγραμμα σπουδών.

Αναφορές
Baldwin, P. & Fleming, K. (2003). Teaching Literacy through Drama. Routledge Falmer.
Davis, D. (2014). Imagining the Real: Towards a New Theory of Drama in Education. Trentham Books.
Davies, D. (2011). Philosophy of the Performing Arts. Wiley-Blackwell.
Jiao, Y. (2018). An empirical study of the impact of educational drama on the quality of children. Shanghai Academy of Social Sciences Press.
Landy, R.J. (1982). Handbook of educational drama and theatre. Greenwood Press.
Li, Y. (2016). The introduction and current development of drama in education in China. Whose History, Whose Future. Jianxue International Education and Culture Institute.
Ministry of Education of the People's Republic of China. (2011). Art Curriculum Standards of Mandatory Education. Beijing Normal University Publishing Group.
Özbek, G. (2014). Drama in education: key conceptual features. Journal of contemporary educational studies. σ. 46-61.
Παπαγρηγοράκης Μ. Ι., Δημητριάδης Δ., Γαλανάκη Ε., Γουργιώτου Ε., Τόσκας Ά., Bin, M., Σωτηρίου Σ., & Μικεδάκη Μ.(2021). Το θεατρικό παιχνίδι στο μάθημα της ιστορίας: Η Μύρτις μάς ταξιδεύει από τον λοιμό των Αθηνών στην πανδημία του σήμερα. Διάλογοι! Θεωρία και πράξη στις επιστήμες αγωγής και εκπαίδευσης, 7, 250–266. https://doi.org/10.12681/dial.26993
State Council. (2020). Guidelines on strengthening and improving aesthetic education in schools in the new era. Retrieved from http://www.gov.cn/zhengce/2020-10/15/content_5551609.htm
Tsichli, A. (2006). On the Emergence of New Creative Forms. Ιn Mavrokordatos, A. (επιμ.), mPPACT Manifest (σσ. 114-118). Authors OnLine.
Winston, J. (1998). Drama, Narrative and Moral Education: Exploring Traditional Tales in the Primary Years. The Falmer Press.
Τα περισσότερο διαβασμένα άρθρα του ίδιου συγγραφέα(s)