Βιογραφική ανάλυση στην εκπαιδευτική έρευνα: Τεχνικές ανάδυσης της μικρο-ιστορίας της εκπαιδευτικής πολιτικής
Περίληψη
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Kalerante, E. (2015). Βιογραφική ανάλυση στην εκπαιδευτική έρευνα: Τεχνικές ανάδυσης της μικρο-ιστορίας της εκπαιδευτικής πολιτικής. Preschool and Primary Education, 3(2), 187–201. https://doi.org/10.12681/ppej.120
- Τεύχος
- Τόμ. 3 Αρ. 2 (2015)
- Ενότητα
- Άρθρα
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στο ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ & ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης. Άρθρα που δημοσιεύονται στο ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ & ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ διατίθενται με άδεια Creative Commons 3.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο). To Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης και το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης διατηρούν το δικαίωμα να δημοσιεύουν, να αναπαραγάγουν, να παρουσιάζουν στο κοινό, να διανέμουν και χρησιμοποιούν άρθρα που δημοσιεύονται στο ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ & ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ σε οποιοδήποτε μέσο και μορφή είτε μεμονωμένα είτε ως μέρη συλλογικών έργων, για όλο το χρόνο διάρκειας προστασίας της πνευματικής ιδιοκτησίας και για όλες τις χώρες του κόσμου. Αυτό περιλαμβάνει ενδεικτικά και όχι αποκλειστικά, το δικαίωμα δημοσίευσης των άρθρων σε τεύχη του περιοδικού ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ & ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, αναπαραγωγής και διανομής μεμονωμένων αντιγράφων των άρθρων, αναπαραγωγής ολόκληρων των άρθρων σε άλλη έκδοση του Εργαστηρίου Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης και του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης και αναπαραγωγής και διανομής των άρθρων ή περίληψης αυτών με χρήση πληροφορικού συστήματος αποθετηρίου.
Λήψεις
Αναφορές
Alheit, P. (1997). Η Αφηγηματική Συνέντευξη. Μια Εισαγωγή. Στο Σ. Παπαϊωάννου, P. Alheit & H. S. Olesen (Επιμ.), Κοινωνικός Μετασχηματισμός, Εκπαίδευση και Τοπική Κοινωνία (σσ. 135-145). Ρέθυμνο/Ανώγεια: Πανεπιστήμιο Κρήτης
Archer, M. S. (2003). Structure, agency and the internal conversation. Cambridge, UK: Cambridge University Press.
Besley, T., & Peters, M. (2007). Subjectivity and truth. New York, ΝΥ: Peter Lang Publishing.
Bhabha, H. (1994). The location of culture. London, UK: Routledge.
Bourdieu, P. (1999). Language and symbolic power. Cambridge, UK: Polity.
Chafe, W. (1970). Meaning and the structure of language. Chicago, IL: University of Chicago Press.
Clough, P., Goodley, D., Lawthom, R., & Moore, M. (2004). Researching life stories: Method, theory and analyses in a biographical age. New York, ΝΥ: Routledge.
Crow, D. (2010). Visible signs: An introduction to semiotics. West Sussex, UK: AVA Press Knapp.
Dex, S. (1992). Life and work history analyses: Qualitative and quantitative developments. New York, NY: Routledge.
Ellis, C. S., & Flaherty, M. G. (1992). Investigating subjectivity: Research onlLived experience. London, UK: Sage.
Erl, A. (2011). Memory in culture. London, UK: Palgrave Macmillan.
Erl, A., Nünning, A., & Young, S. B. (2010). A companion to cultural memory studies. Berlin, Germany: De Gruyter.
Fishman, J. A. (1972). The sociology of language. New York, ΝΥ: Newbury House Publishers.
Foucault, M. (1973). The order of things. An archaeology of the human sciences. New York, NY: Vintage Books.
Frisch, S. A., Harris, D. B., Kelly, S. Q., & Parker, D. C. W. (2012). Doing Archival Research in Political Science. London, UK: Cambria Press.
Galletta, A., & Cross, W. E. (2013). Mastering the semi-structured interview and beyond. New York, ΝΥ: New York University Press.
Gibbs, G. (2008). Analysing qualitative data. London, UK: Sage.
Goffman, E. (1959). The presentation of self in everyday life. New York, NY: Dell Publishing.
Goodson, I., & Gill, S.R. (2010). Narrative pedagogy. New York, NY: Peter Lang Publishing.
Hahn, C. (2008). Doing qualitative research using your computer. A practical guide. London, UK: Sage.
Harre, R. (1993). Social being. London, UK,: Blackwell.
Henry, G. (1990). Practical sampling. London, UK: Sage.
Hodson, R. D. (1999). Analyzing documentary accounts. London, UK: Sage.
Josselson, R. E., & Lieblich, A. (1993). The narrative study of lives. London UK: Sage.
Καλεράντε, Ε. (2013). Νικόλαος Πετρουλάκης. Από την εκπαιδευτική πολιτική στην εκπαιδευτική πράξη. Αθήνα: Γρηγόρης.
Krysik, J. L., & Finn, J. (2010). Research for effective social work practice. New York, NY: Routledge.
Kyle, C. (2014). Using stata for quantitative analysis. London, UK: Sage.
László, J. (2008). The science of stories: An introduction to narrative psychology. New York, NY: Routledge.
Maynes, M. J., Pierce, J. L., & Laslett, B. (2008). Telling stories: The use of personal narratives in the social sciences and history. New York, ΝΥ: Cornell University Press.
Mcculloch, G. (2004). Documentary research: In education, history and the social sciences. New York, NY: Routledge.
Misztal, B. A. (2003). Social theories of remembering. Maidenhead, UK: Open University Press.
Misztal, B. A. (2005). Memory and democracy. American Behavioral Scientists, 48, 1320-39.
Olick, J.K. (2008). Collective memory: A memoir and prospect. Memory Studies, 1, 24-29.
Παπαδάκης, Ν. (2009). Εκπαιδευτική πολιτική. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Προβατά, Α. (2013). Η ελληνική εκπαιδευτική πολιτική και η Ενωμένη Ευρώπη. Αθήνα: Παπαζήσης.
Ramsey, A. E., Sharer, W. B., L’ Eplattenier, B., & Mastrangelo, L. (2009). Working in the archives: Practical research methods for rhetoric and composition. Southern Illinois, IL: Southern Illinois University Press.
Τσιώλης, Γ. (2002). Αποβιομηχάνιση και βιογραφικοί μετασχηματισμοί. Ιστορίες ζωής βιομηχανικών εργατών του Λαυρίου. Διδακτορική Διατριβή. Τμήμα Κοινωνιολογίας. Πανεπιστήμιο Κρήτης.
Τσιώλης, Γ. (2005). Προς μια νέα ηθική της εργασίας: Μια ποιοτική διερεύνηση φορέων συμβουλευτικών για την ένταξη στην απασχόληση. Αθήνα: Ινστιτούτο Εργασίας ΓΣΕΕ. Μελέτες αρ. 23.
Τσιώλης, Γ. (2006). Ιστορίες ζωής και βιογραφικές αφηγήσεις. Η βιογραφική προσέγγιση. Αθήνα: Κριτική.
Τσιώλης, Γ. (2014). Μέθοδοι και τεχνικές ανάλυσης στην ποιοτική κοινωνική έρευνα. Αθήνα: Κριτική.
Turner, J. H. (1990). A theory of social interaction. Cambridge, UK: Polity Press.
Wengraf, T. (2001). Qualitative research interviewing: Semi-structured, biographical and narrative methods. London, UK: Sage.
Willis, J., & Kim, S. (2006). Using computers in educational and psychological research: Using information technologies to support the research process. Springfield, IL: Charles Thomas Publisher.
Young, J.E. (1997). Between history and memory. History and Memory, 9, 47-58.