Διερευνώντας τα αίτια της χαμηλής ικανότητας ανάπτυξης συλλογιστικής σκέψης σε φοιτητές μεταπτυχιακού προγράμματος
Resumen
Article Details
- Cómo citar
-
Frydaki, E. (2016). Διερευνώντας τα αίτια της χαμηλής ικανότητας ανάπτυξης συλλογιστικής σκέψης σε φοιτητές μεταπτυχιακού προγράμματος. Preschool and Primary Education, 4(1), 196–211. https://doi.org/10.12681/ppej.187
- Sección
- Άρθρα
Esta obra está bajo una licencia internacional Creative Commons Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στο ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ & ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης. Άρθρα που δημοσιεύονται στο ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ & ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ διατίθενται με άδεια Creative Commons 3.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο). To Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης και το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης διατηρούν το δικαίωμα να δημοσιεύουν, να αναπαραγάγουν, να παρουσιάζουν στο κοινό, να διανέμουν και χρησιμοποιούν άρθρα που δημοσιεύονται στο ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ & ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ σε οποιοδήποτε μέσο και μορφή είτε μεμονωμένα είτε ως μέρη συλλογικών έργων, για όλο το χρόνο διάρκειας προστασίας της πνευματικής ιδιοκτησίας και για όλες τις χώρες του κόσμου. Αυτό περιλαμβάνει ενδεικτικά και όχι αποκλειστικά, το δικαίωμα δημοσίευσης των άρθρων σε τεύχη του περιοδικού ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ & ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, αναπαραγωγής και διανομής μεμονωμένων αντιγράφων των άρθρων, αναπαραγωγής ολόκληρων των άρθρων σε άλλη έκδοση του Εργαστηρίου Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης και του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης και αναπαραγωγής και διανομής των άρθρων ή περίληψης αυτών με χρήση πληροφορικού συστήματος αποθετηρίου.
Descargas
Citas
Applebee, A. et al. (1987). Learning to Be Literate in America: Reading, Writing, and Reasoning. The Nation's Report Card. National Assessment of Educational Progress, Educational Testing Service, Rosedale Rd., Princeton, NJ: 08541.
Benesch, S. (2001). Critical English for academic purposes. Mahwah, NJ: Erlbaum.
Canagarajah, S. (1999). Resisting linguistic imperialism in language teaching. Oxford: Oxford University Press.
Clarke, M. A. (2003). Essays for educators in troubled times: Surviving innovation (Vol. 1). Ann Arbor, MI: University of Michigan Press.
Cook-Gumperz, J. (2006), The Social Construction of Literacy, Second Edition, Cambridge University Press.
Freire, P. (1997). Pedagogy of the oppressed. New York: Continuum.
Gray, D. E. (2004). Doing research in the real world. London: SAGE.
Johnson, R. H. (1999). Reasoning, Argumentation and The Network Problem. Στο Dieter Mans, Gerhard Preyer (Eds.), Reasoning and Argumentation (14-28). Proto Sociology. An International Journal of Interdisciplinary Research, 13.
Johnston, B. (2003). Values in English language teaching. Mahwah, NJ: Erlbaum.
Kalantzis, M. (2009). Νέες εποχές, νέες υποκειμενικότητες και νέα μάθηση. Στο Α. Ανδρούσου & Ν. Ασκούνη (Επιμ.), Πολιτισμική ετερότητα και ανθρώπινα δικαιώματα (181-199). Μτφρ: Α. Καλοφωλιάς. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Kress, G. (1997). Before writing: Rethinking paths to literacy. London: Routledge.
Kress, G. (2000). Multimodality. In B. Cope & M. Kalantzis (Eds.), Multiliteracies: Literacy learning and the design of social futures (182–202). London: Routledge.
Kress, G. (2003). Literacy in the new media age. London: Routledge.
Lemke, J. L. (2002). Multimedia semiotics: Genres for science education and scientific literacy. In M. J. Schleppegrell & M. C. Colombi (Eds.), Developing advanced literacy in first and second languages: Meaning with power (21–44). Mahwah, NJ: Erlbaum.
Morgan, B. (2004a). Modals and memories: A grammar lesson on the Quebec referendum on sovereignty. In B. Norton & K. Toohey (Eds.), Critical pedagogies and language learning 158–178). Cambridge: Cambridge University Press.
Morgan & Ramanathan, V. (2005).Critical Literacies and Language Education: Global and Local Perspectives. Annual Review of Applied Linguistics 25: 151–169.
Pennycook, A. (2001). Critical applied linguistics: A critical introduction. Mahwah, NJ: Erlbaum.
Robson, C. (2010[2000]). Η έρευνα του πραγματικού κόσμου. Επιμ.Κ. Μιχαλοπούλου, Επιμ. Μετάφρασης Φ. Καλύβα, Μτφρ. Β. Νταλάκου, Κ. Βασιλικού. Αθήνα: Gutenberg.
Seidman, I. E. (2006). Interviewing as Qualitative Research. A guide for Researchers in Education and the Social Sciences. Third Edition. New York : Teachers College Press.
Stein, P. (2004). Representation, rights, and resources: Multimodal pedagogies in language and literacy. In B. Norton & K. Toohey (Eds.), Critical pedagogies and language learning (95–115). Cambridge: Cambridge University Press.
Vygotsky, L. S. (1997). Νους στην κοινωνία. Η Ανάπτυξη των Ανώτερων Ψυχολογικών Διαδικασιών. Επιμ. Σ. Βο¬σνιάδου, Mτφρ. Α. Μπίμπου & Σ. Βοσνιάδου, Αθήνα, Gutenberg.