| More

Υποστηρίζοντας τους εκπαιδευτικούς που εργάζονται στα Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης: Διερεύνηση Επιμορφωτικών Αναγκών

Views: 2181 Downloads: 13457
Ζήσης Σκουλίδης, Ευγενία Πανιτσίδου, Αδαμάντιος Παπασταμάτης, Ευθύμιος Βαλκάνος
Ζήσης Σκουλίδης, Ευγενία Πανιτσίδου, Αδαμάντιος Παπασταμάτης, Ευθύμιος Βαλκάνος

Περίληψη


Ο ρόλος του εκπαιδευτικού Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) που εργάζεται στα Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ) απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις και δεξιότητες, πολύπλευρες ικανότητες και αυξημένα ακαδημαϊκά προσόντα. Αδιαμφισβήτητα, μία από τις βασικές παραμέτρους αποτελεσματικότητας της επιμόρφωσης αποτελεί η ποιότητα του σχεδιασμού ενός επιμορφωτικού προγράμματος, η οποία καθορίζεται από την αντιστοίχιση των προδιαγραφών με διαπιστωμένες ανάγκες και αιτήματα των εκπαιδευτικών. Στο πλαίσιο αυτό, στην παρούσα μελέτη επιχειρήθηκε η ποσοτική διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών ΕΑΕ στα ΕΕΕΕΚ του Ν. Αττικής, ώστε να διατυπωθεί μία ολοκληρωμένη πρόταση ενός επιμορφωτικού προγράμματος που βασίζεται στις καταγεγραμμένες ανάγκες και προτάσεις των ενδιαφερομένων.


Λέξεις κλειδιά


Ειδική αγωγή και εκπαίδευση; επιμόρφωση εκπαιδευτικών; σχεδιασμός προγραμμάτων; ποσοτική έρευνα

Πλήρες Κείμενο:

PDF

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.


Copyright (c) 2016 Ζήσης Σκουλίδης, Ευγενία Πανιτσίδου, Αδαμάντιος Παπασταμάτης, Ευθύμιος Βαλκάνος

Creative Commons License
Η χρήση του περιεχομένου καθορίζεται από την άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.