Οι ΤΠΕ μπορούν να αναβαθμίσουν τις Δημόσιες Σχέσεις των ΑΕΙ;


Δημοσιευμένα: Jun 14, 2017
Λέξεις-κλειδιά:
Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Δημόσιες Σχέσεις Πανεπιστήμιο Ανάπτυξη
Πηνελόπη Γκέκα
Πολυξένη Παγγέ
Περίληψη

Το πανεπιστήμιο έχει τρεις βασικούς άξονες προτεραιότητας, την έρευνα, τη διδασκαλία και την κοινωνική προσφορά. Η εικόνα που εκπέμπει το πανεπιστήμιο στην κοινωνία, και ειδικότερα στην τοπική, είναι πολύ σημαντική για την υγιή ανάπτυξη και λειτουργία του. Η διαμόρφωση της εικόνας αυτής, βασίζεται στην ανάδειξη σημαντικών συγκριτικών πλεονεκτημάτων και ποιοτικών χαρακτηριστικών, και είναι έργο που επιτελείται από την υπηρεσία των “Δημοσίων Σχέσεων”.

Με την ραγδαία εξέλιξη των ΤΠΕ και την ανάπτυξη νέων ψηφιακών μέσων προβολής, επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης, ο τρόπος λειτουργίας των “Δημοσίων Σχέσεων” αλλάζει ριζικά, και το βεληνεκές επιρροής τους επεκτείνεται, μέσω του διαδικτύου. Η αναβάθμιση λοιπόν των “Δημοσίων Σχέσεων” του πανεπιστημίου με την ενσωμάτωση των ΤΠΕ, αποτελεί μια σημαντική πρόκληση στις μέρες μας και όπως προκύπτει από την παρούσα έρευνα, μπορεί να αποτελέσει σημαντικό μοχλό ανάπτυξης του ιδρύματος.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Άρθρα
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Bernays, E. (1961). Crystallizing Public Opinion, New York: Boni and Liveright, 3rd ed.
Boyd, D. and Ellison, N. B. (2007). Social network sites: Definition, history, and scholarship, Journal of Computer-Mediated Communication, (13) 210-230.
Duhé, S. (2007). New Media and Public Relations, Peter Lang Publishing.
Duke, S. (2002). Wired science: use of World Wide Web and e-mail in science public relations, Public Relations Review, (28) 311-324.
Ferriter, W. M. and Ramsden, J. T. and Sheninger E. C. (2011). Communicating and connecting with social media, Solution Tree Press.
Γουλιαμός, Κ. (1988). Θεωρίες Μαζικής Επικοινωνίας. Νομική-Κοινωνική και Πολιτιστική Λειτουργία στη Δημόσια Σφαίρα Retrieved August 2016, from http://hdl.handle.net/10442/hedi/0675
Hallahan, K. (2004). Protecting an organization’s digital public relations assets, Public Relations Review, (30) 255-268.
Ingenhoff D. and Koelling, A. M. (2009). The potential of Web sites as a relationship building tool for charitable fundraising NPOs, Public Relations Review, (35) 66-73.
Kang, S. and Norton, H. E. (2006). Colleges and universities’ use of the World Wide Web: A public relations tool for the digital age, Public Relations Review, (32) 426-428.
Kiousis, S. and Dimitrova, D. V. (2006). Differential impact of web site content: Exploring the influence of source (public relations versus news), modality, and participation on college students’ perceptions, Public Relations Review, (32) 177-179.
Μπάκας, Θ. (2009). Οι αλλαγές και οι αντιστάσεις στην εκπαίδευση, Παιδαγωγική Θεωρία και Πράξη, (3) 47-56.
Nichols, R. Ryan, D. and Ryan, J. (2000). Defending Your Digital Assets against Hackers, Crackers, Spies and Thieves, McGraw-Hill.
Παγγέ, Τ. (2016). Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Εφαρμογές Διαδικτύου, Εκδόσεις Δίσιγμα.
Porter L. V. and Sallot, L. M. (2005). Web power: a survey of practitioners’ World Wide Web use and their perceptions of its effects on their decision making power, Public Relations Review, (31) 111-119.
Selwyn, N. (2009). Faceworking: exploring students' education-related use of Facebook, Learning, Media and Technology, (34) 157-174.
Τα περισσότερο διαβασμένα άρθρα του ίδιου συγγραφέα(s)