Η παιχνιδοποιημένη μορφή αξιοποίησης του υπολογιστή στο Τμήμα Ένταξης
Περίληψη
Τα τελευταία χρόνια διαπιστώνεται όλο και περισσότερο να αυξάνεται υπέρμετρα ο αριθμός των παιδιών που εμφανίζουν μαθησιακές δυσχέρειες και παρακολουθούν το Τμήμα Ένταξης. Η διδασκαλία των μαθητών αυτών στο Τμήμα Ένταξης, πρέπει να συντελείται μ’ έναν εναλλακτικό τρόπο και συνάμα συμπληρωματικό και επικουρικό της παραδοσιακής μεθόδου μάθησης. Υπό το φως της άνωθεν συλλογιστικής και πραγματικότητας, καθίσταται υπό διερεύνηση και μελέτη η συνεισφορά της παιχνιδοποιημένης μορφής του υπολογιστή στην εκπαίδευση της συγκεκριμένης ομάδας παιδιών, στην ενεργοποίηση των κινήτρων τους, στην αλλαγή της μαθησιακής τους «διάθεσης», στην αποκομίζουσα ικανοποίησή τους και στην ανάπτυξη των αδρανοποιημένων δεξιοτήτων τους.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Νοβάκος Ι. (2018). Η παιχνιδοποιημένη μορφή αξιοποίησης του υπολογιστή στο Τμήμα Ένταξης. Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, 11(1), 103–135. https://doi.org/10.12681/jret.14316
- Τεύχος
- Τόμ. 11 Αρ. 1 (2018)
- Ενότητα
- Άρθρα
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.
Οι συγγραφείς που δημοσιεύουν σε αυτό το περιοδικό συμφωνούν στους παρακάτω όρους :
1. Οι συγγραφείς διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, χορηγώντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης. Άρθρα που δημοσιεύονται στο περιοδικό «Επιστημονική Επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων» διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0, σύμφωνα με την οποία μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς.
2. Οι συγγραφείς μπορούν να συνάπτουν ξεχωριστές, πρόσθετες συμβάσεις και συμφωνίες για την μη αποκλειστική διανομή του δημοσιευμένου στο περιοδικό έργου (π.χ. κατάθεση σε ένα ιδρυματικό αποθετήριο ή δημοσίευση σε ένα βιβλίο), με την αναγνώριση της πρώτης δημοσίευσης σε αυτό περιοδικό.
3. Στους συγγραφείς επιτρέπεται να δημοσιεύσουν την εργασία τους online (κατά προτίμηση σε ιδρυματικά αποθετήρια ή στην ιστοσελίδα τους) πριν και κατά τη διάρκεια της διαδικασίας υποβολής, καθώς αυτό μπορεί να οδηγήσει σε παραγωγικές ανταλλαγές, όπως επίσης και παλαιότερες και ευρύτερες παραπομπές δημοσιευμένων εργασιών (The Effect of Open Access)