Διαδραστικό Ψηφιακό Διδακτικό Σενάριο Αξιοποίησης και Δημιουργίας Βίντεο στη Διδασκαλία των Θετικών Επιστημών
Περίληψη
Στο άρθρο παρουσιάζεται το διαδραστικό ψηφιακό διδακτικό σενάριο στην Πλατφόρμα «Αίσωπος» με τίτλο «Δημιουργία βίντεο στο School-Lab», το οποίο προτείνει μεθόδους αξιοποίησης και δημιουργίας βίντεο στο σχολείο στοχεύοντας στην προσέγγιση των Θετικών Επιστημών με ελκυστικό τρόπο. Το σενάριο αποσκοπεί να λειτουργήσει ως «καθοδηγούμενη διδακτική συνδιάλεξη» προς τους εκπαιδευτικούς που επιθυμούν να υποστηρίξουν τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη μαθητικών βίντεο στην εκπαιδευτική δράση «School-Lab» σε ένα πλαίσιο συμπληρωματικής σχολικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Η υλοποίηση του ψηφιακού σεναρίου υποστηρίζει το έργο των εκπαιδευτικών να δημιουργήσουν ένα αυθεντικό περιβάλλον μάθησης, το οποίο παρέχει τα ερεθίσματα στους μαθητές για προσέγγιση και κατανόηση γνωστικών αντικείμενων των Θετικών Επιστημών και επιπλέον προσφέρει συνθήκες συνεργατικής δημιουργικότητας και καλλιέργειας των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
- Τεύχος
- Τόμ. 14 Αρ. 2 (2018)
- Ενότητα
- Μέρος πρώτο / Section 1