Συμπληρωματική εξΑΕ με χρήση ψηφιακών εργαλείων. Μελέτη περίπτωσης στο Μεταλυκειακό Έτος Μαθητείας ΕΠΑΛ

Περίληψη
Η παρούσα εργασία διερεύνησε την αποτελεσματικότητα της συμπληρωματικής εξΑΕ με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων σε πρόγραμμα Μαθητείας στο 1ο ΕΠΑΛ Σερρών. Γι’ αυτόν τον σκοπό αναπτύχθηκε ψηφιακό Εκπαιδευτικό Υλικό (ΕΥ) μέσω της πλατφόρμας Moodle σύμφωνα με τις αρχές της εξΑΕ. Διεξήχθη ποιοτική έρευνα και για τη συλλογή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκαν 13 ημιδομημένες συνεντεύξεις. Τα αποτελέσματα της έρευνας ανέδειξαν ότι οι συμμετέχοντες θεωρούν ότι είναι χρήσιμο να μελετούν το ψηφιακό ΕΥ, καθώς συμπληρώνει την ύλη του δια ζώσης μαθήματος του οποίου οι ώρες υποστηρίζουν ότι είναι ελάχιστες. Επίσης θεωρούν ότι το ψηφιακό ΕΥ τους παρέχει τη δυνατότητα να καλύψουν κενά κατανόησης και όσα δεν ειπώθηκαν στη σχολική τάξη, να μελετήσουν περισσότερο και να εμβαθύνουν στην ύλη του μαθήματος, να επιλύσουν τις απορίες τους, να αναπληρώσουν μαθήματα που δεν παρακολούθησαν λόγω απουσιών, και να επικοινωνήσουν οποιαδήποτε στιγμή με τον εκπαιδευτικό τους. Σημαντική θεωρούν την εύκολη και ευχάριστη μελέτη του διαδικτυακού μαθήματος με το κινητό τους, τη δυνατότητα να ελέγχουν την πρόοδό τους με τη βαθμολογία και τα σχόλια ανατροφοδότησης που λάμβαναν στις ασκήσεις και στις δραστηριότητες, καθώς και την επικοινωνία και αλληλεπίδραση με τον καθηγητή τους. Γι’ αυτό και πιστεύουν ότι πρέπει να επεκταθεί το συμπληρωματικό διαδικτυακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε όλα τα θεωρητικά μαθήματα της Μαθητείας.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
- Ενότητα
- Άρθρα

Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης. Άρθρα που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).