Εξ αποστάσεως σχολική εκπαίδευση και ψηφιακή αφήγηση: η υλοποίηση εν μέσω πανδημίας ενός εκπαιδευτικού προγράμματος με θέμα τη συμπερίληψη
Abstract
Κατά τη διάρκεια εφαρμογής του πρώτου lockdown λόγω της πανδημίας στην Ελλάδα η συμμετοχή στην εξ αποστάσεως σχολική εκπαίδευση ήταν προαιρετική για εκπαιδευτικούς και μαθητές. Το συγκεκριμένο άρθρο αναφέρεται σε μια μελέτη περίπτωσης δύο συστεγαζόμενων σχολικών μονάδων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση που ξεκίνησαν να αξιοποιούν την εξ αποστάσεως εκπαίδευση από τις πρώτες κιόλας εβδομάδες αναστολής της δια ζώσης λειτουργίας των σχολείων και μάλιστα υλοποίησαν εξ αποστάσεως ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα δημιουργώντας ψηφιακές αφηγήσεις με θέμα τη συμπερίληψη. Μετά από μια σύντομη θεωρητική τοποθέτηση, περιγράφεται το πρόγραμμα και καταγράφεται η εξ αποστάσεως εμπειρία μαθητών και εκπαιδευτικών. Στο πλαίσιο της συζήτησης που διαμορφώνεται αναδεικνύεται ο ρόλος της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης την περίοδο αυτή, καθώς και των βασικών εμπλεκόμενων σε αυτή, οφέλη που προέκυψαν αλλά και δυσκολίες που αντιμετωπίστηκαν.
Article Details
- Zitationsvorschlag
-
- Ausgabe
- Bd. 17 Nr. 1 (2021)
- Rubrik
- Μέρος πρώτο / Section 1