Εξ αποστάσεως σχολική εκπαίδευση και ψηφιακή αφήγηση: η υλοποίηση εν μέσω πανδημίας ενός εκπαιδευτικού προγράμματος με θέμα τη συμπερίληψη
Abstract
Κατά τη διάρκεια εφαρμογής του πρώτου lockdown λόγω της πανδημίας στην Ελλάδα η συμμετοχή στην εξ αποστάσεως σχολική εκπαίδευση ήταν προαιρετική για εκπαιδευτικούς και μαθητές. Το συγκεκριμένο άρθρο αναφέρεται σε μια μελέτη περίπτωσης δύο συστεγαζόμενων σχολικών μονάδων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση που ξεκίνησαν να αξιοποιούν την εξ αποστάσεως εκπαίδευση από τις πρώτες κιόλας εβδομάδες αναστολής της δια ζώσης λειτουργίας των σχολείων και μάλιστα υλοποίησαν εξ αποστάσεως ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα δημιουργώντας ψηφιακές αφηγήσεις με θέμα τη συμπερίληψη. Μετά από μια σύντομη θεωρητική τοποθέτηση, περιγράφεται το πρόγραμμα και καταγράφεται η εξ αποστάσεως εμπειρία μαθητών και εκπαιδευτικών. Στο πλαίσιο της συζήτησης που διαμορφώνεται αναδεικνύεται ο ρόλος της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης την περίοδο αυτή, καθώς και των βασικών εμπλεκόμενων σε αυτή, οφέλη που προέκυψαν αλλά και δυσκολίες που αντιμετωπίστηκαν.
Article Details
- How to Cite
-
Ιωακειμίδου Β., Βλαχοστέργιου Κ., Σούρρας Θ., Λιόπα Ν., Κοκκινιά Θ., Σούλα Ε., & Τσαλαμπαμπούνη Φ. (2021). Εξ αποστάσεως σχολική εκπαίδευση και ψηφιακή αφήγηση: η υλοποίηση εν μέσω πανδημίας ενός εκπαιδευτικού προγράμματος με θέμα τη συμπερίληψη. Open Education: The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology, 17(1), 76–101. https://doi.org/10.12681/jode.26329
- Issue
- Vol. 17 No. 1 (2021)
- Section
- Section 1
Copyright Notice
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution Non-Commercial License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online (preferably in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work.