Αξιολόγηση της Εφαρμογής της Τεχνολογίας Εικονικής Πραγματικότητας (VR) στη Διδασκαλία της Χημείας με τη Μέθοδο της Ανεστραμμένης Τάξης
Аннотация
Η παρούσα έρευνα αφορά στην ανάπτυξη και εφαρμογή μιας ολοκληρωμένης διδακτικής παρέμβασης με τη μέθοδο της ανεστραμμένης τάξης και την αξιοποίηση εφαρμογών εικονικής πραγματικότητας για το μάθημα της Χημείας Α΄ Λυκείου. Στην διδακτική παρέμβαση πραγματοποιήθηκε ενσωμάτωση διαδραστικού πολυμορφικού εκπαιδευτικού υλικού εφαρμογών εικονικής πραγματικότητας, με χρήση γυαλιών VR-google cardboard (εφαρμογής MEL VR) για το μάθημα της Χημείας Α΄ Λυκείου για το κεφάλαιο Άτομα» και αποτιμήθηκε από μαθητές Λυκείου. Η ερευνητική διαδικασία αποσκοπούσε στο να διερευνήσει τον αντίκτυπο της χρήσης της VR εφαρμογής στην ανεστραμμένη τάξη και τη συμβολή της στην κατανόηση «δύσκολων» εννοιών και παρανοήσεων από ένα δείγμα 30 μαθητών/τριών Α΄ Λυκείου.
Article Details
- Как цитировать
-
- Раздел
- Άρθρα

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial-ShareAlike» («Атрибуция — Некоммерческое использование — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης. Άρθρα που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).