Vol. 18 No. 4 (2011)
SPECIAL SECTION
Figure and number as representational tools: The case of temporal relations’ problem solving
Σταυρούλα Σαμαρτζή, Σμαράγδα Καζή
Problem solving, Representations, Temporal relations, Number, Figure, Metacognition.
Ειρήνη Σκοπελίτη, Στέλλα Βοσνιάδου
Political orientation, political reasoning and sociomoral judgment: A two-way street?
Όλγα Φωτακοπούλου, Διομήδης Μαρκουλής
Joint attention and language development in toddlers with Down syndrome
Χριστίνα Φ. Παπαηλιού, Νικήτας Ε. Πολεμικός, Ελένη Φρυσίρα, Αναστάσιος Κοντάκος, Μαρία Καΐλα, Κωνσταντίνος Μιχαηλίδης, Βασίλης Στρογγυλός, Άννα Πολεμικού
Bullying and victimization at school: personal and family parameters
Στέλιος Ν. Γεωργίου, Φαίδη Φαίδωνος
Examination of developmental characteristics of school and psychosocial adjustment of preschool and school aged children according to the standardized test of Psychosocial Adjustment
Χρυσή Χατζηχρήστου, Φωτεινή Πολυχρόνη, Ηλίας Μπεζεβέγκης, Κώστας Μυλωνάς