Τόμ. 18 Αρ. 4 (2011)
ΕΙΔΙΚΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ
Το σχήμα και ο αριθμός ως αναπαραστασιακά εργαλεία επίλυσης προβλημάτων χρονικών σχέσεων
Σταυρούλα Σαμαρτζή, Σμαράγδα Καζή
Τα ανατρεπτικά κείμενα και η πληροφορία κατηγοριοποίησης ως παράγοντες προώθησης της εννοιολογικής αλλαγής
Ειρήνη Σκοπελίτη, Στέλλα Βοσνιάδου
Πολιτικός προσανατολισμός, πολιτική σκέψη και κοινωνικο-ηθική κρίση: Βίοι παράλληλοι;
Όλγα Φωτακοπούλου, Διομήδης Μαρκουλής
Αλληλοσυντονισμός της προσοχής και γλωσσική ανάπτυξη σε νήπια με σύνδρομο Down
Χριστίνα Φ. Παπαηλιού, Νικήτας Ε. Πολεμικός, Ελένη Φρυσίρα, Αναστάσιος Κοντάκος, Μαρία Καΐλα, Κωνσταντίνος Μιχαηλίδης, Βασίλης Στρογγυλός, Άννα Πολεμικού
Σχολικός εκφοβισμός και θυματοποίηση: Ατομικές και οικογενειακές παράμετροι
Στέλιος Ν. Γεωργίου, Φαίδη Φαίδωνος
Διερεύνηση εξελικτικών χαρακτηριστικών σχολικής και ψυχοκοινωνικής προσαρμογής παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας με βάση το σταθμισμένο τεστ Ψυχοκοινωνικής Προσαρμογής
Χρυσή Χατζηχρήστου, Φωτεινή Πολυχρόνη, Ηλίας Μπεζεβέγκης, Κώστας Μυλωνάς