Τόμ. 7 Αρ. 1 (2000)
ΕΜΠΕΙΡΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
The integration of cognitive, metacognitive and affetive factors in self-regulated learning: The effect of task difficulty
Lillian Georgiadis, Anastasia Efklides
Αξιοπιστία και εγκυρότητα του WISC-R για παιδιά ηλικίας έξι έως ένδεκα ετών στην Ελλάδα
Δημήτριος Σ. Αλεξόπουλος, Μίκα Χαρίτου-Φατούρου, Δέσποινα Σακκά, Ανδρέας Σκαλτσάς, Όλγα Βλάχου
Μια μελέτη για τη δομή και την ανάπτυξη της εργαζόμενης μνήμης σε σχέση με το συμβολικό σύστημα και τη συνθετότητα των πληροφοριών
Μαρία Πλατσίδου, Ανδρέας Δημητρίου
Ανομοιογένεια στις συμπεριφορές παιδιών που ανήκουν σε ομάδες διάφορων επιπέδων αποδοχής εκ μέρους των συνομιλήκων τους
Σοφία Τριλίβα, Giovanni Chimienti