Τόμ. 26 Αρ. 1 (2021): Ειδικό Τεύχος: Αναπτυξιακή Ψυχολογία. Έρευνα, εφαρμογές και προεκτάσεις

Δημοσιευμένα: 24-03-2021
Προσκεκλημένες Επιμελήτριες: Ασημίνα Μ. Ράλλη, Κλεοπάτρα Διακογιώργη, Αλεξάνδρα Καρούσου, Ελισάβετ Χρυσοχόου
ΕΙΔΙΚΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ
Εισαγωγή: Αναπτυξιακή Ψυχολογία: έρευνα, εφαρμογές και προεκτάσεις
Aσημίνα Μ. Ράλλη, Kλεοπάτρα Διακογιώργη, Aλεξάνδρα Καρούσου, Eλισάβετ Χρυσοχόου
Σταθερότητα και αλλαγή των αναπαραστάσεων για τον δεσμό: η επίδραση της επιληψίας στην ποιότητα του δεσμού τον πρώτο χρόνο μετά τη διάγνωση
Κωνσταντίνος Δημάτης, Παναγιώτα Βορριά
Ντροπαλή ιδιοσυγκρασία στην παιδική ηλικία: διερεύνηση του ρόλου της μητρικής νοο-προσήλωσης
Πλουσία Μισαηλίδη, Σοφία Ορφανίδου
Η σχέση του λεξιλογικού επιπέδου παιδιών προσχολικής ηλικίας με το ψυχοκοινωνικό τους προφίλ
Φανή Μοκαΐτη, Aλεξάνδρα Καρούσου
Προφορικός λόγος και ψυχοκοινωνική προσαρμογή σε παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας με διαφορετικά αναπτυξιακά γλωσσικά προφίλ
Ασημίνα Μ. Ράλλη, Έλενα Καζάλη, Ελισσάβετ Καρατζά
Αμοιβαία εμπροθεσιμότητα στα παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ)
Asimenia Papoulidi, Christina F. Papaeliou, Stavroula Samartzi
Ακαδημαϊκά συναισθήματα και κίνητρα για την ανάγνωση: προκαταρκτικά ευρήματα για την ανάπτυξη και τις μεταξύ τους σχέσεις στην παιδική ηλικία και την προεφηβεία
Παναγιώτα Δημητροπούλου, Διαμάντω Φιλιππάτου, Ελισάβετ Χρυσοχόου, Πέτρος Ρούσσος, Ασημίνα Μ. Ράλλη, Κλεοπάτρα Διακογιώργη, Αθηνά Οικονόμου, Ανθή Γρίβα
Άγχος, αυτοαποτελεσματικότητα, δυνατότητες και δυσκολίες παιδιών Ε΄ και ΣΤ΄ δημοτικού σε αστικές και ημιαστικές περιοχές
Μαρία Κουτραφούρη, Αρτεμισία Παπακωνσταντινοπούλου, Ιωάννης Δημάκος
Δεξιότητες παραγωγής γραπτού λόγου σε παιδιά με και χωρίς δυσλεξία: ομοιότητες και διαφορές
Κλεοπάτρα Διακογιώργη, Διαμάντω Φιλιππάτου, Ασημίνα Μ. Ράλλη, Ελισάβετ Χρυσοχόου, Πέτρος Ρούσσος, Παναγιώτα Δημητροπούλου
Η διερεύνηση του αυτοπροσδιορισμού μαθητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με προφίλ ενδεικτικό για μαθησιακές δυσκολίες και ήπια νοητική ανεπάρκεια
Κωνσταντίνος Βουγιούκας, Κωνσταντίνος Τσικούρας
Διερεύνηση γεωμετρικών γνώσεων μαθητών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες
Μαρία Παπαδάμ, Ιωάννης Αγαλιώτης
Αποτελεσματική διδασκαλία γνωστικού σχήματος προβλημάτων αφαίρεσης σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες με τη χρήση πολλαπλών τρόπων αναπαράστασης της γνώσης
Στέργιος Αγγελόπουλος, Ιωάννης Αγαλιώτης
Η αντιληπτική λειτουργία παιδιών 8-13 ετών με προγλωσσική απώλεια ακοής
Χρήστος Γεωργοκωστόπουλος, Μαρία Τζουριάδου
Διερεύνηση της ικανότητας ταξινόμησης σε ενήλικες και παιδιά μέσω μίας δοκιμασίας ελεύθερης ταξινόμησης με τρισδιάστατα αντικείμενα
Αμαρυλλίς-Χρυσή Μαλεγιαννάκη, Δέσποινα Κανάκη, Χαρίκλεια Πρώιου
Η επένδυση σε υλιστικές αξίες και η σχέση τους με το αίσθημα ευημερίας κατά την εφηβική ηλικία
Αικατερίνη Ν. Κορνηλάκη
Εκφοβισμός/Θυματοποίηση, προσκόλληση στο σχολείο και δοκιμή εξαρτησιογόνων ουσιών στην εφηβεία
Ειρήνη Κουφάκη, Ελένη Ανδρέου
Γλωσσικά και γνωστικά ελλείμματα στο σύνδρομο Sotos: μια μελέτη περίπτωσης
Δέσποινα Μπερμπερίδου
Μια σύντομη εκδοχή του Ego Identity Process Questionnaire (EIPQ-SF): έλεγχος των ψυχομετρικών χαρακτηριστικών σε νεαρούς/ές ενήλικες
Γεωργία Διαμαντοπούλου, Μαρία Πλατσίδου
Εμπειρίες ανατροφής, βιωματική αποφυγή και κατάθλιψη
Όλγα Ζηκοπούλου, Μαρίλια Νομικού, Μερόπη Σίμου, Γρηγόρης Σίμος
Εμπειρίες και βιώματα μητέρας παιδιού με σύνδρομο Down: μια μελέτη περίπτωσης
Μαρία Μαρκοδημητράκη, Μαρία Κυπριωτάκη
Μεταγνωστικές εμπειρίες στην προοπτική μνήμη νεότερων και μεγαλύτερων σε ηλικία ατόμων: παίζει ρόλο η απερισκεψία;
Γαρυφαλλιά Τάνου, Αναστασία Κωσταρίδου-Ευκλείδη