Διαχείριση της Σημειογραφίας Κλάσματος κατά την Επίλυση Προβλημάτων Φυσικής από Πρωτοετείς Φοιτητές/τριες Παιδαγωγικών Τμημάτων
Abstract
Η μελέτη της μαθηματικής σημειογραφίας στα εγχειρίδια και στις δραστηριότητες διδασκαλίας και μάθησης έχει κεντρική θέση για την διεπιστημονική προσέγγιση των δυσκολιών μάθησης στην Φυσική. Στην παρούσα εργασία παρουσιάζουμε τα αποτελέσματα μιας έρευνας που αφορά στη διαχείριση της σημειογραφίας κλάσματος κατά την επίλυση προβλημάτων Φυσικής από φοιτητές/τριες Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης και Προσχολικής Αγωγής. Σκοπός της έρευνας ήταν να διερευνηθούν οι οπτικές των φοιτητών/τριών για τη μαθηματική σημειογραφία του κλάσματος κατά την επίλυση προβλημάτων Φυσικής και του βαθμού στον οποίο αποδίδουν φυσικό νόημα στο κλάσμα και στις εμπλεκόμενες μεταβλητές και σταθερές. Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας, όσο μικρότερη είναι η εξοικείωση των φοιτητών/τριών με μία έννοια Φυσικής, τόσο ενεργοποιούνται μαθηματικά νοήματα, συχνά με μη συμβατό τρόπο, δημιουργώντας μαθησιακά εμπόδια στην οικοδόμηση του σχετικού φυσικού νοήματος.
Article Details
- How to Cite
-
Κρητικός Γ., Μούτσιος-Ρέντζος Α., & Καλαβάσης Φ. (2022). Διαχείριση της Σημειογραφίας Κλάσματος κατά την Επίλυση Προβλημάτων Φυσικής από Πρωτοετείς Φοιτητές/τριες Παιδαγωγικών Τμημάτων. Research in Science & Technology Education, 2(2). https://doi.org/10.12681/riste.30645
- Section
- Research Article
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a CC-BY-NC-SA that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.