Vol. 3 No. 2 (2023): 12th Panhellenic Conference Science in Early Childhood Education, Special Issue
Published: 2023-12-29
The articles included in this Special Issue were presented at the 12th Panhellenic Conference Science in Early Childhood Education, "From scientific practices and experimentation to investigation and STE(A)M: a new era of synthesis", organized by the Department of Early Childhood Education of the University of Western Macedonia and held on 4-6 November 2022 in Florina, Greece.
Editors: Penelope Papadopoulou, Alexandros Amprazis, Anastasios Zoupidis, Cover - Layout: Constantina Metaxa
Front Matter
Research Article
Η Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στην Προσχολική Εκπαίδευση μέσω της Εκπαίδευσης Βασισμένη στον Τόπο
Αμαλία Φιλιππάκη, Μαριάννα Καλαϊτζιδάκη
Αξιολόγηση της ετοιμότητας των Ελληνίδων Νηπιαγωγών να υλοποιήσουν προγράμματα STEM
Theano Papagiannopoulou, Γιούλη Βαϊοπούλου
«Είναι ένα μικρόβιο... και έρχεται από έναν πράσινο πλανήτη»
Νοηματοδοτήσεις του Νέου Κορωνοϊού από Παιδιά Προσχολικής Ηλικίας
Vasilia Christidou, Φωτεινή Μπονώτη, Πηνελόπη Παπαδοπούλου, Πολυξένη Δούμπαλα
Οι Φυσικές Επιστήμες στην Πρακτική Άσκηση: μελλοντικοί/μελλοντικές νηπιαγωγοί επιλέγουν, σχεδιάζουν και αποτιμούν τους εκπαιδευτικούς τους σχεδιασμούς
christina Sidiropoulou, Βασιλική Πλιόγκου, Αναστάσιος Ζουπίδης
Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Αξιολόγηση Διαδραστικής Ψηφιακής Ιστορίας σχετικά με την Αποφυγή Σπατάλης Τροφίμων στο Νηπιαγωγείο
Charistoula Chatzinikola, Γεώργιος Κρητικός , Βασίλειος Παπαβασιλείου