Η συμβίωση στην Ηλέκτρα του Ευριπίδη: Επεξεργασία μιας Διδακτικής Παρέμβασης
Περίληψη
Στο παρόν άρθρο επιχειρείται να αναδειχθεί το διαχρονικό ζήτημα της συμβίωσης με κριτική ανάλυση μοτίβων της, όπως αυτά αναδύονται στην τραγωδία «Ηλέκτρα» του Ευριπίδη και με διασύνδεση μεταγενέστερων έργων τέχνης, μέσα από μια διδακτική παρέμβαση στην Ομάδα Αυτομόρφωσης της Ε.Ε.Ε.Ε. Αξιοποιείται μέρος της μεθόδου «Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την Αισθητική Εμπειρία» και τεχνικές επεξεργασίας των έργων τέχνης οι οποίες αποσκοπούν στην ενίσχυση ανάδειξης συναισθημάτων, κριτικού στοχασμού και αυτό-στοχασμού των συμμετεχόντων κατά την προσέγγιση της τραγωδίας, τονίζοντας παράλληλα τη σημασία αξιοποίησής της στο εκπαιδευτικό πλαίσιο.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Χρήστου Μ., Λογοθέτου Μ., & Μάνθου Χ. (2025). Η συμβίωση στην Ηλέκτρα του Ευριπίδη: Επεξεργασία μιας Διδακτικής Παρέμβασης. ADULT EDUCATION Critical Issues, 4(2), 8–22. https://doi.org/10.12681/haea.37856
- Ενότητα
- Άρθρα
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού 4.0.
Οι Συγγραφείς που δημοσιεύουν εργασίες τους σε αυτό το περιοδικό συμφωνούν στους παρακάτω όρους:
- Οι Συγγραφείς διατηρούν τα Πνευματικά Δικαιώματα και χορηγούν στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης ενώ ταυτόχρονα τα πνευματικά δικαιώματα της εργασίας προστατεύονται σύμφωνα με την Creative Commons Attribution License που επιτρέπει σε τρίτους - αποδέκτες της άδειας να χρησιμοποιούν την εργασία όπως θέλουν με την προϋπόθεση της διατήρησης των διατυπώσεων που προβλέπονται στην άδεια σχετικά με την αναφορά στον αρχικό δημιουργό και την αρχική δημοσίευση σε αυτό το περιοδικό.
- Οι Συγγραφείς μπορούν να συνάπτουν ξεχωριστές, και πρόσθετες συμβάσεις και συμφωνίες για τη μη αποκλειστική διανομή της εργασίας όπως δημοσιεύτηκε στο περιοδικό αυτό (π.χ. κατάθεση σε ένα ακαδημαϊκό καταθετήριο ή δημοσίευση σε ένα βιβλίο), με την προϋπόθεση της αναγνώρισης και την αναφοράς της πρώτης δημοσίευσης σε αυτό το περιοδικό.
- Το περιοδικό επιτρέπει και ενθαρρύνει τους Συγγραφείς να καταθέτουν τις εργασίες τους μέσω διαδικτύου (π.χ. σε ένα ακαδημαϊκό καταθετήριο ή στις προσωπικές τους ιστοσελίδες) πριν και μετά από τις διαδικασίες της δημοσίευσης, καθώς αυτό μπορεί να οδηγήσει σε παραγωγική ανταλλαγή ιδεών και σκέψεων καθώς επίσης και σε γρηγορότερη και μεγαλύτερη χρήση και ευρετηρίαση της δημοσιευμένης εργασίας (See The Effect of Open Access).