Η συμβίωση στην Ηλέκτρα του Ευριπίδη: Επεξεργασία μιας Διδακτικής Παρέμβασης
Résumé
Στο παρόν άρθρο επιχειρείται να αναδειχθεί το διαχρονικό ζήτημα της συμβίωσης με κριτική ανάλυση μοτίβων της, όπως αυτά αναδύονται στην τραγωδία «Ηλέκτρα» του Ευριπίδη και με διασύνδεση μεταγενέστερων έργων τέχνης, μέσα από μια διδακτική παρέμβαση στην Ομάδα Αυτομόρφωσης της Ε.Ε.Ε.Ε. Αξιοποιείται μέρος της μεθόδου «Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την Αισθητική Εμπειρία» και τεχνικές επεξεργασίας των έργων τέχνης οι οποίες αποσκοπούν στην ενίσχυση ανάδειξης συναισθημάτων, κριτικού στοχασμού και αυτό-στοχασμού των συμμετεχόντων κατά την προσέγγιση της τραγωδίας, τονίζοντας παράλληλα τη σημασία αξιοποίησής της στο εκπαιδευτικό πλαίσιο.
Article Details
- Comment citer
-
Χρήστου Μ., Λογοθέτου Μ., & Μάνθου Χ. (2025). Η συμβίωση στην Ηλέκτρα του Ευριπίδη: Επεξεργασία μιας Διδακτικής Παρέμβασης. Adult Education Critical Issues, 4(2), 8–22. https://doi.org/10.12681/haea.37856
- Rubrique
- Articles
Ce travail est disponible sous la licence Creative Commons Attribution 4.0 International .
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).