• Accueil
  • Numéro courant
  • Archives
  • Annonces
  • À propos
    • À propos de cette revue
    • Soumissions
    • Comité éditorial
    • Déclaration de confidentialité
    • Contact
  • S'inscrire
  • Se connecter
  1. Accueil
  2. Archives
  3. Vol. 2 No 2 (2022): July - December 2022
Vol. 2 No 2 (2022): July - December 2022

Publiée: 2022-12-30

L'ensemble du numéro

PDF (English)
Introductory

Editorial

Thanassis Karalis, Katerina Kedraka

4-6

PDF (English)
Articles

Mezirow’s Theory of Transformative Learning and Freire’s Pedagogy

Theories in Dialogue

Ted Fleming

7-19

PDF (English)
Transformation Theory as a Framework for Understanding Transformative Learning

Alexis Kokkos

20-33

PDF (English)
Aristotle & meaningful art

Maria Papadopoulou

34-46

PDF (English)
Η χρήση της μεθόδου της αναστοχαστικής ομάδας από το χώρο της Συστημικής Οικογενειακής Θεραπείας στην Εκπαίδευση Ενηλίκων: απόψεις ειδικών ψυχικής υγείας – εκπαιδευτών/τριών ενηλίκων

Niki Dedousi

47-65

PDF (ελληνικά)
Τα graffiti ως μοχλός κριτικής συνειδητοποίησης: μια σύγχρονη εφαρμογή του παιδαγωγικού προγράμματος του Freire

Georgia Mega

66-85

PDF (ελληνικά)
Κριτική προσέγγιση της εισαγωγής Εξ’Αποστάσεως Εξετάσεων εν μέσω πανδημίας:

Η περίπτωση του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου

Petroula Mantzorou, Eugenia Panitsides

86-106

PDF (ελληνικά)

Développé par
Open Journal Systems
  • français
    • ελληνικά
    • English
    • Français (France)
    • Deutsch
    • Español (España)
    • Italiano
    • Русский
Informations
    Pour les lecteurs Pour les auteurs Pour les bibliothécaires
  • Online ISSN: 2732-964X