• Home
  • Ultimo fascicolo
  • Archivi
  • Avvisi
  • Info
    • Sulla rivista
    • Proposte
    • Comitato Scientifico ed Editoriale
    • Dichiarazione sulla privacy
    • Contatti
  • Registrazione
  • Login
  1. Home
  2. Archivi
  3. V. 2 N. 2 (2022): July - December 2022
V. 2 N. 2 (2022): July - December 2022

Pubblicato: 2022-12-30

Fascicolo completo

PDF (English)
Introductory

Editorial

Thanassis Karalis, Katerina Kedraka

4-6

PDF (English)
Articles

Mezirow’s Theory of Transformative Learning and Freire’s Pedagogy

Theories in Dialogue

Ted Fleming

7-19

PDF (English)
Transformation Theory as a Framework for Understanding Transformative Learning

Alexis Kokkos

20-33

PDF (English)
Aristotle & meaningful art

Maria Papadopoulou

34-46

PDF (English)
Η χρήση της μεθόδου της αναστοχαστικής ομάδας από το χώρο της Συστημικής Οικογενειακής Θεραπείας στην Εκπαίδευση Ενηλίκων: απόψεις ειδικών ψυχικής υγείας – εκπαιδευτών/τριών ενηλίκων

Niki Dedousi

47-65

PDF (ελληνικά)
Τα graffiti ως μοχλός κριτικής συνειδητοποίησης: μια σύγχρονη εφαρμογή του παιδαγωγικού προγράμματος του Freire

Georgia Mega

66-85

PDF (ελληνικά)
Κριτική προσέγγιση της εισαγωγής Εξ’Αποστάσεως Εξετάσεων εν μέσω πανδημίας:

Η περίπτωση του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου

Petroula Mantzorou, Eugenia Panitsides

86-106

PDF (ελληνικά)

Sviluppato a cura di
Open Journal Systems
  • italiano
    • ελληνικά
    • English
    • Français (France)
    • Deutsch
    • Español (España)
    • Italiano
    • Русский
Informazioni
    per i lettori Per gli autori Per i bibliotecari
  • Online ISSN: 2732-964X