• Αρχική
  • Τρέχον
  • Αρχεία
  • Ανακοινώσεις
  • Σχετικά
    • Σχετικά με το περιοδικό
    • Υποβολές
    • Συντακτική ομάδα
    • Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
    • Επικοινωνία
  • Εγγραφή
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Αρχεία
  3. Τόμ. 2 Αρ. 2 (2022): July - December 2022
Τόμ. 2 Αρ. 2 (2022): July - December 2022

Δημοσιευμένα: 30-12-2022

Πλήρες τεύχος

PDF (English)
Εισαγωγικά

Editorial

Thanassis Karalis, Katerina Kedraka

4-6

PDF (English)
Άρθρα

Mezirow’s Theory of Transformative Learning and Freire’s Pedagogy

Theories in Dialogue

Ted Fleming

7-19

PDF (English)
Transformation Theory as a Framework for Understanding Transformative Learning

Alexis Kokkos

20-33

PDF (English)
Αριστοτέλης & σπουδαία τέχνη

Maria Papadopoulou

34-46

PDF (English)
Η χρήση της μεθόδου της αναστοχαστικής ομάδας από το χώρο της Συστημικής Οικογενειακής Θεραπείας στην Εκπαίδευση Ενηλίκων: απόψεις ειδικών ψυχικής υγείας – εκπαιδευτών/τριών ενηλίκων

Niki Dedousi

47-65

PDF
Τα graffiti ως μοχλός κριτικής συνειδητοποίησης: μια σύγχρονη εφαρμογή του παιδαγωγικού προγράμματος του Freire

Georgia Mega

66-85

PDF
Κριτική προσέγγιση της εισαγωγής Εξ’Αποστάσεως Εξετάσεων εν μέσω πανδημίας:

Η περίπτωση του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου

Petroula Mantzorou, Eugenia Panitsides

86-106

PDF

Αναπτύχθηκε από
Open Journal Systems
  • Ελληνικά
    • ελληνικά
    • English
    • Français (France)
    • Deutsch
    • Español (España)
    • Italiano
    • Русский
Πληροφορίες
    Για Αναγνώστες Για Συγγραφείς Για Υπεύθυνους βιβλιοθηκών
  • Διαδικτυακό ISSN: 2732-964X