Διαφοροποιημένη διδασκαλία: Από την έρευνα στην πράξη - Εισαγωγικό σημείωμα


Δημοσιευμένα: дек. 22, 2020
Λέξεις-κλειδιά:
διαφοροποιημένη διδασκαλία
Δόμνα Κακανά
Περίληψη
-
Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Ειδικό Θέμα
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Hall, T. (2002). Differentiated instruction. Wakefield, MA: The National Center on Accessing the General Curriculum.
Gregory, G., Kaufeldt, M., & Mattos, M. (2015). Best practices at tier 1: Daily differentiation for effective instruction, secondary. Bloomington, IN: Solution tree.
Κουτσελίνη, Μ. (2006). Διαφοροποίηση διδασκαλίας-μάθησης σε τάξεις μικτής ικανότητας: Φιλοσοφία και έννοια προσεγγίσεις και εφαρμογές. Τόμος Α΄. Λευκωσία.
Mavidou, A., & Kakana, D. (2019). Differentiated instruction in practice: curriculum adjustments in kindergarten. Creative Education, 10, 535-554. https://doi.org/10.4236/ce.2019.103039
Meirieu, P. (2015). L'école, mode d'emploi: des méthodes actives à la pédagogie différenciée. Paris: ESF Sciences Humaines.
Παντελιάδου, Σ., & Φιλιππάτου, Δ. (2013). Διαφοροποιημένη διδασκαλία. Θεωρητικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικές πρακτικές. Αθήνα: Πεδίο.
Perrenoud, P. (2015). Pédagogie différenciée: des intentions à l'action. Paris: ESF Sciences Humaines.
Sousa, D. A., & Tomlinson, C. A. (2011). Differentiation and the brain: How neuroscience supports the learner-friendly classroom. Bloomington, IN: Solution Tree.
Tomlinson, C. A. (2001). How to differentiate instruction in mixed-ability classrooms. Alexandria, Virginia USA: Association for Supervision and Curriculum Development.
Tomlinson, C. A. (2005). Grading and differentiation: Paradox or good practice? Theory into Practice, 44(3), 262-269.
Tomlinson, C. A. (2008) Making a difference. Συνέντευξη στον A. Robora. Διαθέσιμο στο https://www.edweek.org/teaching-learning/making-a-difference/2008/09
Tomlinson, C. A., & McTighe, J. (2004). Integrating differentiated instruction and understanding by design: Connecting content and kids. Alexandria, Virginia USA: Association for Supervision and Curriculum Development.
UNESCO. (2015). Education for all 2000-2015: achievements and challenge. Paris: UNESCO. Διαθέσιμο στο https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000232205
Vygotsky, L. S. (1978) Mind in society. Cambridge, MA: Harvard University Press.
Willis, S., & Mann, L. (2000). Differentiating instruction: Finding manageable ways to meet individual needs. Curriculum Update, ASCD. Διαθέσιμο στο http://www.ascd.org/publications/curriculumupdate/winter2000/Differentiating-Instruction.aspx
Τα περισσότερο διαβασμένα άρθρα του ίδιου συγγραφέα(s)