Τόμ. 8 (2022)
Δημοσιευμένα: 2022-12-12
Διευθυντής Έκδοσης: Αντώνης Λενακάκης - Επιμελητές έκδοσης: Αλεξάνδρα Γκλούμπου, Αναστασία Δημητρίου, Αντώνης Λενακάκης, Μαρία Παυλή-Κορρέ - Επιστημονική Επιτροπή: Αθανάσιος Αϊδίνης, Βασιλική Βασιλούδη, Αγγελική Γιαννικοπούλου, Λαμπρίνα Γιώτη, Αθανάσιος Γρηγοριάδης, Δέσποινα Δεσλή, Ευριπίδης Ζαντίδης, Έλενα Ιωαννίδου, Δόμνα Κακανά, Βασιλεία Καζούλλη, Χαρίκλεια Κανάρη, Μελπομένη Κανατσούλη, Χαρά Κορτέση-Δαφέρμου, Τριαντάφυλλος Κωτόπουλος, Αντώνης Λενακάκης, Πιέρα Λευθεριώτου, Κωνσταντίνος Μάγος, Χριστίνα Μαλιγκούδη, Ουρανία Μπουσίου, Αναστασία Οικονομίδου, Ιουλία Παπαγεώργη, Μαρία Παπαδοπούλου, Μαρία Παπανδρέου, Αντιγόνη Παρούση, Μάνος Παυλάκης, Μαρία Παυλή-Κορρέ, Μυρτώ Πίγκου-Ρεπούση, Μαρέττα Σιδηροπούλου, Μαριάννα Τζεκάκη, Μαρία Τσιτιρίδου, Πετρούλα Τσοκαλίδου, Κλειώ Φανουράκη, Γλυκερία Φραγκιαδάκη, Δημήτρης Χαραλάμπους, Ασπασία Χατζηδάκη, Αθανασία Χολέβα - Σχεδιασμός Εξωφύλλου: Δημήτρης Γερμανός
Εισαγωγικά
Επιστημονική Αρθογραφία
Ο χειρισμός της κούκλας για τη δημιουργία νοήματος: ένα πλαίσιο ανάλυσης πολυτροπικών αλληλεπιδράσεων παιδιών με προσφυγική εμπειρία
Μαρία Παπαδοπούλου, Μάγδα Βίτσου, Ελένη Γκανά
Η χρήση των τεχνικών της Δραματικής Τέχνης στην Εκπαίδευση στην προσέγγιση ηθικών διλημμάτων
Θεοδώρα Παπαϊωάννου, Κωνσταντίνος Μάγος
Παραστασιακό άγχος και πάγωμα επί σκηνής: Ψυχομετρική αξιολόγηση και διαγνωστική επικύρωση κλείδας παρατήρησης παιδιών στην προεφηβεία για τον εκπαιδευτικό
Κωνσταντίνος Μαστροθανάσης, Μαρία Κλαδάκη
Ανάπτυξη του γραμματισμού στο Νηπιαγωγείο: απόψεις και πρακτικές νηπιαγωγών και δασκάλων
Μαρία Κρέζα, Ελισσάβετ Χλαπάνα
Κριτική αναζήτηση ενός σύγχρονου ‘ολιστικού-μετασχηματιστικού’ μοντέλου επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών στον 21ο αιώνα
Μαρία Τζώτζου, Μαρία Πούλου, Θανάσης Καραλής, Αμαλία Υφαντή
Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας: Απόψεις διευθυντών/ριών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Σοφία Κολοσίδου, Δόμνα Κακανά
Πολιτισμική και γλωσσική ετερότητα στο ελληνικό σχολείο: Η περίπτωση των Τάξεων Υποδοχής
Διονυσία Κοντογιάννη, Παρασκευή Θώμου
Διά βίου μάθηση, χρήση ουσιών και σχολική διαρροή: Ανάλυση βιογραφιών ατόμων που έκαναν κατάχρηση ουσιών και διερεύνηση στάσεων εκπαιδευτικών
Ελένη Παπαδοπούλου, Άννα Τσιμπουκλή
Η ανάπτυξη ιστοριών με την Ιστοριογραμμή του Ταξιδιού του Ήρωα με Μαθητές/τριες της Β’ Τάξης του Δημοτικού Σχολείου
Νίκη Λαμπροπούλου, Αικατερίνη Πλώτα