• Αρχική
  • Τρέχον
  • Αρχεία
  • Ανακοινώσεις
  • Σχετικά
    • Σχετικά με το περιοδικό
    • Υποβολές
    • Συντακτική ομάδα
    • Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
    • Επικοινωνία
  • Εγγραφή
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Αρχεία
  3. Τόμ. 9 Αρ. 1 (2021)
Τόμ. 9 Αρ. 1 (2021)

Δημοσιευμένα: 2021-04-13

Πρώτες Σελίδες

Editorial
PDF
Άρθρα

A linguistic awareness intervention targeting spelling and written expression in a 10-year-old dyslexic child

Georgia Niolaki, Janet Vousden, Aris Terzopoulos, Laura Taylor, Jackie Masterson

1-27

PDF (English)
Secondary special education teachers’ beliefs towards their teaching self-efficacy

Konstantinos Mastrothanasis, Konstantinos Zervoudakis, Efstathios Xafakos

28-51

PDF (English)
Ποιότητα αδελφικής σχέσης και προσαρμογή τυπικώς αναπτυσσόμενων παιδιών και εφήβων με αδελφό/-ή με διανοητική αναπτυξιακή διαταραχή: Βιβλιογραφική ανασκόπηση

Χρυσή Μανωλοπούλου, Αγγελική Δαβάζογλου, Κωνσταντίνος Μ. Κόκκινος

52-91

PDF
Εκπαιδευτικές πρακτικές και δυσκολίες κατανόησης χρονικών εννοιών στο πλαίσιο ανάπτυξης του τελετουργικού των ημερολογίων στο νηπιαγωγείο. Μια μελέτη περίπτωσης

Μαρία Μουμουλίδου

92-125

PDF

  • Ελληνικά
    • ελληνικά
    • English
    • Français (France)
Πληροφορίες
    Για Αναγνώστες Για Συγγραφείς Για Υπεύθυνους βιβλιοθηκών
  • Διαδικτυακό ISSN: 2241-7206