No. 11 (2018): ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

Published: 2018-10-25

Οκτώβριος 2018

INTRODUCTION AND PRESENTATION OF ISSUE

Χαρούλα Σταθοπούλου (Charoula Stathopoulou)

CHARACTERISTICS OF DEEP APPROACH IN THE LEARNING OF MATHEMATICS: A CASE STUDY OF EXCEPTIONAL COMPETENT STUDENTS

Μαρία Μπεμπένη (Maria Bempeni), Μαρία Καλδρυμίδου (Maria Kaldrymidou), Ξένια Βαμβακούση (Xenia Vamvakousi)

LETTER - VARIABLES: HOW DO STUDENTS UNDERSTAND THEM AND HOW DO THEY APPEAR IN TEXTBOOKS

Στέλλα Δημητρακοπούλου (Styliani Dimitrakopoulou), Κωνσταντίνος Χρήστου (Konstantinos Christou)

AN INTERVENTION PROGRAM ON THE DEVELOPMENT OF MENTAL ROTATION ABILITY IN STEREOMETRY TASKS

Μαρίνος Ευσταθίου (Marinos Efstathiou), Ρίτα Παναούρα (Rita Panaoura)